Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä tarkoittaa valonkantaja?

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä heli, 25.07.2006.

1. niin Vierailija

Jos uskoo satuihin

2. juu Vierailija

Kun palkattu juoksutyttö verbaalisine taitoineen ei pärjännyt piiloilkeilemällä niin sitten yritetään uskovaisella. Aika epätoivoista. Antakaa jo olla. Ette saa haluamaanne nikkiä hermostumaan tai lähtemään täältä. Vai yrittäisittekö vielä anonyyminikkiarmeijalla?

3. vierailija Vierailija

Lucifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti ” valonkantajaa” (lux = valo; ferre = kantaa, tuoda).

4. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    381
    Eipä sitten muuta kuin epulae epularum (kemujen kemut).

5. vierailija Vierailija

Keravan keharit

6. Master Skywalker Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    381
    :D

7. takaviistosta Vierailija

Ei Kars ole kenellekään tilivelvollinen siitä miten hänellä on varaa kalliisiin vaatteisiin tai kalliisiin vuoristokiipeilyreissuihin. Eikä ole ok, eikä ehkä edes laillista kertoa julkisesti toisen henkilön yksityisesti kertomia yksityiselämän asioita. Olipa tuo henkilö Kars, Hitler, mummu tai vaikka ukko etc.

Tuo viimeinen Karsillekin tiedoksi, kun levittelee täällä juttuja hänelle kerrotuista toisen henkilön yksityiselämää koskevista asioista. Täällä moni on aika kyllästynyt kuulemaan niitä muutenkin.

8. köyhäilijä Vierailija

Ne ovat asioita, jotka jokaisen pitäisi tietää sanomattakin. Kannattaisi ensin tutustua yleisiin keskustelupalstojen sääntöihin.

9. nyt en nikillä Vierailija

Lopeta jo kaunasi. Tartuit nikkiin, viestissä ei ole mitään mihin olisi ollut tarvetta puuttua. Sinäkö se nikkiriippuvainen olet?

10. vierailija Vierailija

Miten toisten varallisuus sinulle kuuluu, itsekkin olet kertonut matkoistasi, eikä kukaan ole ihmetellyt millä ne olet maksanut. Pysyttääkö mieluusti aiheessa.

11. vierailija Vierailija

Nythän sen vasta hokasin!

12. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Ihan vapaasti voit kysyä, kyllä mä voin vastata millä olen maksanut. Työstä saadulla palkalla.:)

13. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 917
    Mä olen samaa mieltä, munkin mielestä tuo kirjoittaja jota lainasit voisi lopettaa kaunansa.

14. vierailija Vierailija

Lucifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo; ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja.

15. Tipski Vierailija

Lucifer on valonkantaja ja itse kointähti on myös Lucifer ja Lucifer on ikuinen kaunis valo mutta nyt Lucifer on pimeän puolen herra niin jos haluut lisää kuulla kuka on tai mikä on Valonkantaja siitä myös Raamattu kertoo ja valonkantaja on Lucifer ja Lucifer on myös Kointähti ja Hän oli myös mahtavin ja loistavin ja Hän oli kaikkien Enkelten ylinjohtaja ja Hän oli kaikista korkeimmassa asemassa ja Hän oli myös isä Jumalan suosiossa Itse Lucifer joka on myös kointähti ja myös valonkantaja ja myös enemmänki ja Lucifer on ja oli voimakkain Jumalolento isä Jumalan jälkee

16. vierailija Vierailija

Lucifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo; ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja. Antiikista lähtien Lucifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. Nimitys kuvaa Venuksen nousua loisteena taivaalle ja lankeamista taivaan rannan taa.
    https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer

17. ValonSoturi Vierailija

Hei. Tietääkseni Valonkantajalla tarkoitetaan tiedon tuojaa, Hengen Valoa. (Toki tämä "ominaisuus" on kaikilla Jumalan Pojilla, niin Luciferilla kuten myös Saatanalla ennen lankeemustaan). Itse pidän sanaa lähes synonyymina Valon Soturille. Kun pimeys kuvastaa tietämättömyyttä, Valonkantaja taas tuo tiedon / henkisen totuuden esiin. Valonkantaja toimii Hengen (Pyhä Henki) kanssa yhteistyössä. Tämä saattaa tapahtua myös henkilön itse tiedostamattaan (Valon Soturi taas toimii aina tietoisesti). Jumalan Henki puhuu, kirjoittaa tai toimii Valonkantajan kautta. Valonkantaja toimii viestin kanavana, tehtävän alulle saattajana, toteuttajana ja toimii tilanteessa jumalallisin tavoin ja jumalallisin päämäärin. Esim. Hengen toimintaan, yhteistyöhön, käytöstapoihin kuuluu, että mitään tietoa ei saa tyrkyttää/pakottaa kenellekkään, vaan jokaisen on se ITSE sisäistettävä ja sitten (toivottavasti myös) toimittava tämän tiedon mukaisesti.

Raamattu mainitsee mm: "TE OLETTE maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville. Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa."

Lisäisin, että Hengen teot ovat aina näitä hyviä tekoja, silloinkin kun vajavainen ihminen ne Hengen ohjauksessa toteuttaa - ja vaikka ei olisi ketään hurraamassa. :)

18. vierailija Vierailija

Hei! Kertoisitko lisää valonsoturin olemuksesta? On tietoinen mutta mitä lisäarvoa tai erilaisuutta se teettää suhteessa valonkantajaan? Vaiko vain sen, että hän on tietoinen tapahtumista tai jostain enemmästä?
    Miksi soturi? Onko hän sotaisa? Jos ei niin millainen?

Kiitos jos jaksat avata. Mielenkiintoinen aihe :)

19. ValonSoturi Vierailija

... Valonkantajia voisi pitää yleisnimityksenä kaikille Hengen kanssa työskenteleville (valotyöntekijät ja -soturit, Jumalan pojat ja tyttäret). Kaikki heistä eivät kuitenkaaan työskentele (vielä) tietoisesti tai ole tietoisia siitä, että jumalallinen Henki heitä johdattaa, valmistelee ja harjoituttaa heitä. Tällöin he luulevat toimivansa vain yksinomaan omasta mielestään ja kokevansa "vain sattumia" elämässään.
    Tätä tapahtumaa(heräämistä) voisi kutsua ihmisten henkiseksi evoluutioksi ja sitä on tarkoituksella nopeutettu, sillä ihmiskunnan kohtalon ja ratkaisun hetket ovat edessäpäin.

Valon Soturit ovat sotureita siksi, että Hengen läsnäolo ja aktiivinen molemminpuolinen yhteistyö antaa heille aivan uudenlaista sisäistä voimaa ja kykyä toimia erilaisissa (tulevissa) haasteissa ja tilanteissa (myös vailla minkäänlaista pelkoa).
    Tietoinen ja toimiva henkiyhteys antaa myös kyvyn tunnistaa totuus-, ja kaikenlainen totuuden vääristely, tai kun siitä poiketaan.

20. vierailija Vierailija

Olen lukenut väitteitä ihmisten tietoisuuden tulevasta muutoksesta. Toisaalta meistä olisi tulossa telepaattinen rotu ja toisaalta ainakin osa meistä siirtyisi seuraavaan kehitysjaksoon (ns 5. ulottuvuus). Prosessi taitaa kestää noin parisataa vuotta, ja se olisi seurausta lukuisien henkistyneempien sielujen, ketjun teeman teeman valonkantajat siis, inkarnoitumisesta maapallolle. Tulossa on myös avaruuden porukoiden (5. ulottuvuuden rotuja) saapuminen.

21. Elli Vierailija

Omakohtasena kokemuksena on sanottava että selvännäkijä Naomi M. on valonkantaja. Olen hänet kahdesti tavannut ja jotain ihmeellistä hänesä on mitä ei voi oikein määrittää mutta todella tuntu että kaikki huolet putos hartioilta. Molemmilla kerroilla sama. Avut sain alkoi asiat järjestyä vaikka ekalla kerralla mennesä oli niin rankkaa tapahtunu että tuntu ettei millään jaksa. Sellasta säteilyä mitä hänen olemuksessa en tiedä muuta.

22. vierailija Vierailija

Kiitos.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri