Hae Anna.fi-sivustolta

Mitä tekemistä 11-v.juhliin

Viestiketju osiossa 'Kodin juhlat' , käynnistäjänä Tiuti, 21.01.2009.

1. muistelua Vierailija

Meillä aikanaan järjestettiin 11-vuotissynttäreillä yllätys tytölle. Homma toimi seuraavasti: tytön kavereiden kanssa oli sovittu tietty kellonaika, jolloin he tulevat tiettyyn vuokraamaamme tilaan. Meidän tyttö oli vielä kotona ja perheen isä ottamassa vastaan vieraita. Tällä välin minä auton tytärtämme pukutumaan juhlamekkoon. Kun hän oli pukeutunut, sidoin hänen silmänsä huiville niin ettei hän nähnyt mitään ja lähdin viemään häntä autolla paikkaan, jossa juhlat pidettiin. Matkan aikana laitoin vielä tytön korville IPodin, jotta yllätys säilysi mahdollisimman pitkään myös äänien puolesta eikä esim. kavereiden äänet paljastaisi liian aikaisin tilannetta. Kun pääsimme perille, talutin tytön sokkona ja IPodi korvilla sisään tilaan ja tuolille istumaan. Seuraavana poistin häneltä IPodin korvilta ja siteen silmiltä.

2. The Best:) Vierailija

Mun 11.v synttärit oli seuraavanlaiset: Juhlin synttärit keilahallissa, teemana oli mekot. Meille oli varattu huone siihen mentiin sitten keilailun jälkeen. Tarjoiluna oli esim: hampparia, sipsiä, karkkia, pannacottaa sun muuta. Juhalt oli erittäni kivat ja jatkuivat viela kotona siten että pari kaveria jäi yökylään.

3. timo 14 Vierailija

Minulle oli kaveri vuokrannut Speden nopeustesti pelilaitteen ja hattarakoneen tuolta:
    Relaa Jo
    Ne riitti kun oli vain 5 kaveria juhlissa.
    Oli myös kakkua ja makeisia ja köydenvetoa.

4. Janita Vierailija

Ihan ok juttuja mut en jaksanu kyl lukee puoliikaa. :)
    Yks on mandariinikisa:
    Jokaiselle osallistujalle sidotaan sukkahousut vyötäisille niin, että toinen puntti roikkuu maata kohti. Punttiin laitetaan mandariini ja sen avulla sitten pökitään tulitikkuaskia eteenpäin heiluriliikkeellä. Ensimmäisenä maaliin päässyt on voittaja.
    Tai:
    "kuka olen"-kisa. Muistilappu ohimolle ja kysellään kysymyksiä, johon voi vastata kyllä vai ei. Muistilapuyssa siis joku julkkisnimi.
    Tälläsii mul mut ei sen enempää, kiitos mullekki! XD

5. pop Vierailija

meillä oli tälläset synttärit: ensin oli tervetuliais coctail ja sitte mentiin temppurataan joka oli rakennettu
    ulos ja siinä temppuradassa oli kaikenlaista esim: lopussa piti mennä köyttä pitkin hakemaan puusta rpoikkuva karkkipussi. niinku näin I--I
    puU puu
    köysi oikeestaan siin oli kaks köyttä toinen jossa kävellää
    ja sitte josta pidetään kiiinni.

6. elli Vierailija

hei.
    ehdottaisin syntymä päiville vähän tekemistä.
    1.pantomiini
    2.totuus vai tehtävä
    3.aarteen metsästys
    tai sitten jotain mitä tytöt itse haluaisivat tehdä.

7. kakaka Vierailija

hvifvisdbf

8. Pian 10 v tyttö Vierailija

Itse olen 24.1 03 eli aivan pian kymmenen. Ja etsin itsekin puuhaa mutta tälläistä on jo löytynyt( osan itse kekkasin mutta en keksinyt)

-maistelu tehtävä. Esim. Eri limuja
    - tunnustelu tehtävä. Esim. Riisi, hiutaleita
    -tietokilpailu
    -suklaanoppa
    - musiikin arvaus
    -rikkinäinen puhelin
    -vaarinhousut

9. vieras Vierailija

10. Jes♥ Vierailija

Heippa!♥ Mä aion järjestää byjamabileet. Sinne tulee 2 mun parhainta kaveria. Siinä mun idea.

11. kääkk Vierailija

ite oon just 11 enkä yhtään tiiä mitä kavereitten kaa tehtäis...

12. Jx Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    17
    ??????

Lasted edited by : 17.06.2013
  13. kasvattajat Vierailija

siis ammattilaiset, ovat viime aikoina puhuneet lasten yliampuvista juhlista ja niiden seurauksista. Nykyaikana kaikki tahtoo mennä överiksi ja sen seurauksena lapsista kasvaa vähitellen häirikkönuoria. Tarvitsevat psykiatrista apua viimeistään aikuisnea.
    Kun millään ei mitään rajaa eikä väliä, lapsi on koko maailman napa, siihenhän jotkut vanhemmat haluavat lapsensa kasvattaa. Jotkut teemabileet pikkutytölle.... no joo!
    Myöhemmin joutuvat vaikeuksiin kun on pakko huomata että maailmassa on muitakin kuin he eikä asiat mene niinkuin tahtovat.

14. 11v Vierailija

Olen 11 vuotias tyttö, ja minulla on syyskuussa synttärit. Minä pidän yökylä synttärit, mutta haluaisin juhlien ohjelmaksi jotain "erilaista" kun muilla.

15. kohta 11v Vierailija

Ite tiiän vaa sen että mun synttäreillä pelataan totuutta ja tehtävää ja juorutaan meidän luokkalaisista pojista :)

16. Lulu Vierailija

Moro vaa oon kuulkaas ite täyttämäs 11 ja katon tältä sivustolta vinkit noh kaikkeen! Joten mun ikäset tykkää olla ulkona, askarrella, meikata, olla mäkissä you know pitää hauskaa KAVEREIDEN kanssa menkää keilaamaan tai ihan vaan syötte porukalla herkkuja pöydässä ja sitten juttelette mitä voidaan tehdä äänestäkää jotain ja jos joku ei halua tehdä sitä niin tehkää heille jotain muuta tekemistä helppo nakki ei aina tarvitse olla kaikessa niin luova tärkein asia on pitää hauskaa joka vain hyvän syntymäpäivän sanominen riittää ja kysykää vaikka siltä henkilöltä itse jolla on syntymäpäivät! Kiitos kuitenkin näistä kaikista vinkeistä ;):) ne tulee käyttöön. :);):);):);)

17. joku Vierailija

kyllä synttäreitä pitää juhlia, kun on aika tärkeä päivä. meillä juhltaan ihan kunnolla!!!!!

yleensä ohjelmassa menemme leffaaan tai pidämme kotona isot juhlat.
    Juhlista pitää tulla iki muistoiset eikä mitään tylsiä juhlia.

18. hallakki Vierailija

Esim. cup cake- tai kakunkoristelukurssi vieraille, jos juhlakalu osaa koristella. Myös eri koristeiden teko marsipaanista ja sokerimassasta on kivaa. Voi myös vuokrata jonkun mökin, ja mennä uimaan tms.

19. hyybiö o.O Vierailija

Aijon tehä ehk noit cup-cake koristeluja ku mull on ens keskiviikkona syndet.

Meijän ikäset tytöt tykkää jutella kamujen kans ja piirtä yms. :)

20. 0900 Vierailija

jaa en kyllä tekissi mitään syntäreillä kun komen taisi siskoavaan.

21. 11 v.kettu Vierailija

Itse Olen 11v. Ja en ihaan mitään maailman bileitä jäejestelly nut leikittii ainaki paljo ja saatiin hyvät naurut :) ja sit lopuks syõtiin ja sit ku kaikki oli väsyny nii menivät kamut kotii :)

22. Hyviä ideoita Vierailija

Sain täältä hyviä ideoita omiin 11-v synttäreihin. Omat synttärit kestää 2h. Ohjelmassa aattelin: kun vieraat tulee ja antaa lahjan, niin annan takas ilmapallon jonka sisällä on tikkari, ja ilmapalloa ei saa poksauttaa vielä. Sitten syömistä, (mm täytekakkua, keksejä, ehkä mokkaruutuja, sipsiä, suolatikkuja, mehua, limua, karkkeja, tms) kun kaikki ovat syöneet, niin avaan lahjat(niin, että kaikki ottaa käteen oman lahjansa ja mennään rinkiin. Laitetaan musiikki soimaan. musiikin ajan laitetaan lahjat kiertämaan ympyrää ja musiikki pysäytetään. se lahja mikä käteeni jää niin avaan sen. Niin kauan että kaikki lahjat ovat avattu.) Hetken päästä ois talent. Sitten ois aikalailla vapaata siihen asti et ois enää 15 min aikaa ja sitten olis juoksukisa, ekaks maaliin tullut saa poksauttaa pallonsa ja syödä sieltä tulevan tikkarin. Sitten jatketaan, juoksukisoja tulee niin paljon että jokainen on saanut olla maalissa ensimmäinen ja saanut tikkarin. Sitten juhlat loppuu.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri