Mitä ylläsi vitsaa hakiessa

  • Viestiketjun aloittaja Elli -76
  • Ensimmäinen viesti
Elli -76
Mua kiinnostaa tietää, minkälaisissa asuissa joudutte tai saatte hakemaan vitsan ulkoa? Saatteko selkäsaunan samassa asussa vai joudutteko valmistautumaan jollain tavalla?
 
Tahtoihminen
Joku jo aiemmin piiskasta kysyi,
näin minä silloin vastasin.
Koska tuo lady vaiti pysyi,
niin kysyn itse uudemmin.

""Jopa saa rouva kummat kicksit,
kaikkea sitä kuuleekin.
Kun arvelee jo nähneensä kaiken,
niin silloin turhia luuleekin.

No aikuisilla on aikuisten leikit,
silti mielusti kuulisin,
kun ukkosi niin tuosta vitsasta tykkää,
hakkaako hän vielä penskatkin.""
 
robert
Meillä on vaatekomerossa noin sentin paksuinen ja metrin
mittainen rottinkikeppi Vaimon niin halutessa käytän sitä.
Se napsahtaa mukavasti kun sillä voitelee pakaroita.
 
Jaana
Meillähän homma menee niin että mieheni (leikissämme poika) saa vitsaa kesämökillämme, koska siellä saa olla rauhassa muiden katseilta ja korvilta.

Meillä on kaksi suosikkia, jossa toisessa ""poika"" saa riisuutua alasti saunan eteisessä ja hakea vitsan siinä asussa. Minä riisuudun kanssa ja menen löylyihin johon ""poika"" tuo vitsan ja saa vähän kostua lämpöisen saunan löylyistä ennen vitsasaunaa joka sekin siis tapahtuu lauteilla poikkipäin ""äidin"" polvella.

Toisessa leikissämme menenmme molemmat kävelemään koivumetsään, jossa ""poika"" saa ensin riisua housut pois, sitten tehdä vitsan ja sitten kumartua niin että saan vyötärön ympäriltä hyvän otteen ja eikun Koivuniemen rouva tanssimaan pakaramäelle.

Jaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Toinen poika
Tuollainen Jaanan tapainen nainen on oikea unelma. Pitää miehen kurissa vitsaa säästämättä. Missä Jaana olet itse mieltynyt piiskan käyttöön ja miten paljon käytät piiskaa?
 
Jaana
Jo lapsena (seitkytluvun alussa) leikimme pihan lasten kanssa jonkinlaisia piiskausleikkejä. Uskoisin sen olevan aika yleistäkin. Ei kai siinä silloin mitään erottista ollut, mutta jostain syystä se minulla kehittyi tällaiseksi ""fetissiksi"".

Itse olen saanut piiskaa lapsena äidiltäni enkä siitä tykännyt yhtään. Aikuisena kokeilin kerran niin päin, että olin piiskattavana, mutta siitä en pidä. Piiskaamisesta taas kovastikin ! ;-)

Mulla ja miehelläni piiskaaminen on lesileikkinä seksiin, eikä tarkoitus ole satuttaa ihan hirveesti. Mutta toki sen verran että tuntuu ja pieniä jäliäkin voi jäädä jotka menee parissa päivässä pois.

Jaana K
 
  • Tykkää
Reactions: Fransiscus
Elli -76
Näistä taitaa suurin osa olla feikkejä. Nähtävästi kovinkaan moni ei todellisuudessa hae itse vitsaa pihalta ainakaan kaupunkialueella, missä naapurit saattavat nähdä.

Meillä mieheni on toistuvasti pyytänyt minua tuomaan koivunvitsan, mutta en ole kehdannut hakea, koska pelkään, etttä naapurit näkevät tai pahimmassa tapauksessa pysähtyvät juttelemaan.
 
kilttivaimo
Mun on ainakin pakko hakea piiska, kun mies käskee. Jos en tottele, se taluttaa mut suunnilleen niskasta hakemaan sen. Viimeksi eilen haettiin yhdessä piiska, ja sain pienen kurinpalautuksen, kun soitin liikaa suutani. Se vei mut ajelulle, kun lapset oli kotona, eikä näinollen voitu kotona tätä kurinpalautusta toteuttaa. Ajettiin rantaan, haettiin tukeva pajupiiska pusikosta ja sitten jouduin konepeltiä vasten housut kintuissa piiskattavaksi. Kirveli niin helvetisti, mutta tällä kertaa oli kyse lähinnä leikistä, mikä johti molempien kiihottumiseen. Toisinaan saan oikein lujemminkin selkääni, jos on aihetta, ja se ei sitten olekaan enää mitään leikkiä. Yleensä saan silloin ensin remmistä pyllylleni, ja rituaaliin kuuluu, että sen jälkeen haen kiltisti pihalta piiskan, jolla opetus viimeistellään. Kuulostaa kai hullulta, mutta sopii meille, olen itse tämän hyväksynyt, ja mieluummin otan kyllä selkääni kuin jatkan tyhjänpäiväisiä riitoja päiväkausia. Ilma puhdistuu kummasti, ja kirvelevä takamus muistuttaa aika pitkään hyvistä tavoista. Ensimmäisen selkäsaunan sain mieheltäni jo seurusteluaikana, ja silloin jo hyväksyin sen, vaikka minua ei lapsena koskaan piiskattu. Jotenkin se kiihottaa, kun mies on niin määrätietoinen, että ei anna hyppiä silmille, vaan vetää tarvittaessa multa housut kinttuihin ja antaa perusteellisesti piiskaa. Sattuuhan se, mutta kyllä sen kestää. Jälkeenpäin on nöyrä ja naisellinen olo.
 
Toinen poika
Kiitos vastauksestasi Jaana! Itselläni on myös piiskaus-fetissi ja vitsaa on hyvä käyttää esileikeissä.

Itse sain lapsuusiällä myös äidiltä pajunvitsasta 60-luvulla eikä se silloin tuntunut mukavalta. Leikeissä kyllä aikoinaan välillä leikittiin vitsaleikkejä ja puhuttiin muiden kanssa saamistamme piiskasaunoista.

Aikuisiällä olen saanut vitsasta, mutta ei niin paljon kuin olisi toivonut. Miten paljon teillä Jaana annetaan piiskaa aina kerralla? Itse olen saanut kerralla muutamasta sivalluksesta kunnon kirjomiseeen.
 
vitsanhakija...
... on meikäläisten huushollissa yleensä mies. Se hakee sen siinä vaiheessa, kun en tottele paria komentoa, ja siinä ei auta enää sitte nikotella. Sydän jyskyttäen katson pihalle, jossa mies riipii risua lehdettömäksi, ja tiedän, mitä on edessä. Kus se sitten tulee sisään ja viuhauttaa piiskaa sen notkeutta kokeillen, olen niin peloissani, etten meinaa saada housuja alas, kun käsky kuuluu. -Ja silti se on mielettömän kiihottavaa, ja olen itse antanut siihen luvan, Omituistako....
 

Yhteistyössä