Mitä ylläsi vitsaa hakiessa

  • Viestiketjun aloittaja Elli -76
  • Ensimmäinen viesti
Rakastaja
Vaatteet on kun vitsan haen.Minulla on seksi suhde vanhemman leskirouvan kanssa,tapaan hänet noin kerran kuussa joskus kun menen tapaamaan häntä otan koivuvitsan mukaan, kyselen miten olet pärjäillyt hän sanoo olleensa puuttessa ja oli pyytänyt Esan naimaan,varmasti riettaasti,niin tietysti.Sitten hän nostaa hameensa ja laskee housuja,muutama vitsan isku hänen rehevälle takamukselle,kiihoittaa molempia.
 
Sain vitsaa
Viime sunnuntaina kävin hakemassa Äitin pyynnöstä vitsan tavalliset vaatteet päällä äiti sulatti vitsan kuumassavedessä riisui minut nakuksi otti reisilleen sain vitsaa paljon pyllylleni,resilleni halasin,suukottelin äitiä.
 
Terppa
Mua kiinnostaa tietää, minkälaisissa asuissa joudutte tai saatte hakemaan vitsan ulkoa? Saatteko selkäsaunan samassa asussa vai joudutteko valmistautumaan jollain tavalla?
Kun haen rivitalomme päädyssä olevasta metsiköstä vitsat, päälläni on ainoastaan Vaimoni käytetyt pikkuhousut, jotka Hän antaa minulle pyykkikorista. Yleensä joudun vitsojen hakuun vasta illan hämärtyessä, etteivät naapurit näkisi. Keväällä tosin sattui nolosti kun olin vitsoja hakemassa, olin juuri saanut nypittyä kolmesta koivuvitsasta lehdet pois, kun kuulin läheltä kikatusta. Huomasin muutaman metrin päässä kahden naapuruston teinitytön, jotka olivat vitsametsikössä ilmeisesti salaa tupakalla seuraavan touhujani hyvin huvittuneina. Vitsat olivat valmiit, joten lähdin äkkiä kotiin Vaimoni rangaistavaksi. Tytöt huomasivat ilmeisesti vasta nyt, että olin pukeutunut ainoastaan violetteihin naisten pitsipöksyihin ja rupesivat nauramaan aivan hysteerisesti. Hieman nolotti. Tytöt tirskuvat edelleen jos näkevät minua vaikkapa kaupassa. Vaimoni on tilanteeseen erittäin tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:
Vitsaa Kesällä
Alkuperäinen kirjoittaja Pyllysai kyytiä;11040678:
normaali vaatetus
Tänään ennen puolta päivää hain äitille vitsan valmiiksi 60cm kolmihaaraisen koivuvitsan äiti riisui hellästi jutteli koko ajan mitäsaan pyllyä kihelmöi kovasti lopulta olin ihanien reisienpäällä sain vitsaa vyötäröstä-puoliväliin reisiä pyllysaikyytiä äitipiiskasi hellästi, pitkään pyllyssäni tuntuuhyvälle äitin hellimisen jälkeen halaan äitiä annan suukon poskelle kiitokseksi.
Olimme mökillä kahtestaan Äiti riisui housuni olin pelkässä paitassa käski hakea vitsan mökinkulmalta tässä asussa hain toivoin ettei kukaan näkisi minua onneksi ei joutuin äitin paljaille reisille vitsa tanssi pyllylläni mukavasti lantio,reitet saivat osansa ihanaa saata vitsaa Rakkaalta Äitiltä halaamme,hellimme vitsan jälkeen.
 
masokistimies
Alkuperäinen kirjoittaja Vitsaa Kesällä;11523240:
Olimme mökillä kahtestaan Äiti riisui housuni olin pelkässä paitassa käski hakea vitsan mökinkulmalta tässä asussa hain toivoin ettei kukaan näkisi minua onneksi ei joutuin äitin paljaille reisille vitsa tanssi pyllylläni mukavasti lantio,reitet saivat osansa ihanaa saata vitsaa Rakkaalta Äitiltä halaamme,hellimme vitsan jälkeen.

Olen niin kateellinen sinua että melkein rupea itkeä!Mitä varten ei minun äitini piiskasi minua,olin varman liian tottelevainen?Hän uhkasi joka päivä antaa piiskaa jos en tottele!
 
piiskaava
Meillä vaimo hakee piiskan aina hame tai mekko päällä. Aikaa on 5 min ja sen on oltava kelvollinen. Jos ei ole tai aika ylitetään, haetaan uusi piiska alasti ja valvonnan alla.
 
piiskattava vaimo
Meillä käytäntö menee niin, että meillä on astia, jossa on aina oltava tuoreita piiskoja. Minun tehtäväni on noutaa ne silloin kuin haluan. Jos astiassa ei ole tarpeeksi tuoreita piiskoja silloin, kun niitä tarvitaan, joudun rangaistuksena noutamaan piiskat alasti. Lisäksi saan jonkin muun rangaistuksen tämän "kotityön" laiminlyönnistä. Rangaistus voi olla yön nukkuminen häkissä, nurkassa häpeämistä tai pyykkien pesua käsin pyykinpesukoneen sijasta.
 
parvekemies
Joudun pitämään yllä piiskamaljakkoa parvekkeen takimmaisessa reunassa. Matkaa parvekkeen ovelta on noin viisi ja puolimetriä. Vastapäätä on korkea talo ja noin viidestäkymmenestä ikkunasta on suora näkyvyys partsillemme. Joudun hakemaan piiskan täysin alasti, kesät talvet. En saa kääntää selkääni ulospäin, enkä missään nimessä piilotella muniani esim kädellä. Kaikesta venkoilusta seuraa rangaistus. Uuden vitsan haku tai jopa minuutin "jäähy" parvekkeella. Tahattomasta seisottamisesta tulee lisää rankkua.

Vaimo on sitä mieltä, että kyllä ihmisten pitää saada tietää, milloin olen ollut kuriton. Joskus harvoin olen yöllä joutunut viemään käytetyn piiskan roskikseen alastomana. Sekin on lisärangaistus, esim siemensyöksystä kesken piiskaamisen.
Sääntölista on varsin kattava ja eipä siellä juuri palkintoja näy.
 
Jossu45
Joudun pitämään yllä piiskamaljakkoa parvekkeen takimmaisessa reunassa. Matkaa parvekkeen ovelta on noin viisi ja puolimetriä. Vastapäätä on korkea talo ja noin viidestäkymmenestä ikkunasta on suora näkyvyys partsillemme. Joudun hakemaan piiskan täysin alasti, kesät talvet. En saa kääntää selkääni ulospäin, enkä missään nimessä piilotella muniani esim kädellä. Kaikesta venkoilusta seuraa rangaistus. Uuden vitsan haku tai jopa minuutin "jäähy" parvekkeella. Tahattomasta seisottamisesta tulee lisää rankkua.

Vaimo on sitä mieltä, että kyllä ihmisten pitää saada tietää, milloin olen ollut kuriton. Joskus harvoin olen yöllä joutunut viemään käytetyn piiskan roskikseen alastomana. Sekin on lisärangaistus, esim siemensyöksystä kesken piiskaamisen.
Sääntölista on varsin kattava ja eipä siellä juuri palkintoja näy.
Voi sinua rukkaa!!! Ja minä kun olen luullut että olen miehelleni välillä liiankin ankara kun vaadin että käytetyt vitsat pidetään esillä maljakossa kirjahyllyn päällä jaettä tietttyä tarkoitusta varten oleva vyö roikkuu koko ajan eteisesä pystynaulakossa..
Toki miehenikin täytyy itse vitsa hakea jos päätän vitsaa käyttää mutta annan nyt sentään vielä siinä vaiheessa hänen pitää housut jalassa.
 
Viimeksi muokattu:
toinen piiskattava vaimo
Meillä käytäntö menee niin, että meillä on astia, jossa on aina oltava tuoreita piiskoja. Minun tehtäväni on noutaa ne silloin kuin haluan. Jos astiassa ei ole tarpeeksi tuoreita piiskoja silloin, kun niitä tarvitaan, joudun rangaistuksena noutamaan piiskat alasti. Lisäksi saan jonkin muun rangaistuksen tämän "kotityön" laiminlyönnistä. Rangaistus voi olla yön nukkuminen häkissä, nurkassa häpeämistä tai pyykkien pesua käsin pyykinpesukoneen sijasta.
Meillä on muuten samantyyppinen systeemi, mutta tusota tuoreiden piiskojen unohduksesta seuraa rangaistuksena vaippoihin joutuminen ja WC:n käytön kielto viikoksi. Käytännössä tämä vaippoihin joutuminen tarkoittaa myös sitä, että pitää liikkua hameessa, koska minulla ei ole yksiäkään housuja, joiden alle ne vaipat mahtuisivat.
 
Viimeksi muokattu:
Jossu45
No se kai on selvää että vitsojen on oltava tuoreita. Musta kuitenkin kuuluu asiaan että vitsa haetaan just ennen käyttöö!
En mä ainakaan viitsi piiskata sellasella kuivalla risulla joka hajoo heti.
Ihan kiva niitä on pitää muistona mutta käyttöpiiskan pitää olla tuore!
 
Rane
eilen hain vitsan vaimolleni olin normaalissa vaatetuksessa vaimoni antoi tätä hakemaani vitsaa olin rakkaan vaimoni paljaillareisillä pyllylläni,reisilläni näkyvät eilisen vitsahoiton jäljet kuten vaimoni tapaasanoa on ihanaa saata vitsaa omalta kullalta noin kuukauten välein.
 
Jone
Minä joudun hakemaan vitsat toppahaalareissa kesät talvet , kun olen menossa metsään vitsan hakuun niin vaimo ampuu savikiekko pakuilla perseelle 25 metrin päästä . Persenahka kihelmöi kivasti ennen piiskausta silloin .
 
Alistajanainen
Itse laittaisin miehen hakemaan vitsaa pelkissä vanhan mallisissa valkoisissa, ryppypintaisissa Hai-saappaissa.
Siinä sitten saisi luikkia parhaansa mukaan lähimpään pusikkoon virpomistarpeita hakemaan:)
 
Mike
Itse laittaisin miehen hakemaan vitsaa pelkissä vanhan mallisissa valkoisissa, ryppypintaisissa Hai-saappaissa.
Siinä sitten saisi luikkia parhaansa mukaan lähimpään pusikkoon virpomistarpeita hakemaan:)

Tuo tapa varmistaa varmasti myös sen, ettei vitsan hakemiseen tuhraannu joutavaa aikaa jonka voi käyttää sitten varsinaiseen piiskaamiseen! Vaarana tietysti on, että mukana tuleekin mitätön pikkurisu, mutta muutama uusintakierros opettanee sen, ettei vitsaa valitessa kannata kiirehtiä liikaa vaikka asu kovin nolo onkin!
 
Viimeksi muokattu:
Tyttöjen kesken
olemme kolmen tytön kimppa olemme sopineen vitsan antamisesta toisillemme tietyissä tapauksissa kurituksena nautinto on omajuttunsa eilen illalla oli minun vuoroni saata daamien antamaa vitsaa sain hakea vitsat itse olin normaalissa asussa minut riisuttiin kokonaan pääsin daamien polvien päälle saamaan vitsaa yhtyssä piiskasivat pyllyni,reiteni punaisiksi.
 
Mökkeiliä
Asumme kaupungissa eikä siellä niin viitsi vitsoja hakea, mutta mökillä aina joskus. Harvoin silläkään kuitenkaan kahden olemme, koska lapset on mukana eikä vitsaa ole ollut tapana hakea mökkiin eikä pukeutua mitenkään erityisesti hakemista tai piiskan saamista varten, vaan ollaan mökillä mökkivaatteissa. Minulla se on yleisimmin mekko tai shortsit ja T-paita.

Kahdenkeskeistä aikaa on, kun lapset ovat nukahtaneet. Silloin saatamme siirtyä saunatupaan. Vitsat haetaan matkalla. Eli puukengät vaan ovenpielestä jalkaan ja pihan poikki pajupuskan kautta saunalle. Minä kuorin vitsat ja ukko istuu sängyn laidalla odottamassa.
 
Mike
Alkuperäinen kirjoittaja Mökkeiliä;11658632:
Asumme kaupungissa eikä siellä niin viitsi vitsoja hakea, mutta mökillä aina joskus. Harvoin silläkään kuitenkaan kahden olemme, koska lapset on mukana eikä vitsaa ole ollut tapana hakea mökkiin eikä pukeutua mitenkään erityisesti hakemista tai piiskan saamista varten, vaan ollaan mökillä mökkivaatteissa. Minulla se on yleisimmin mekko tai shortsit ja T-paita.

Kahdenkeskeistä aikaa on, kun lapset ovat nukahtaneet. Silloin saatamme siirtyä saunatupaan. Vitsat haetaan matkalla. Eli puukengät vaan ovenpielestä jalkaan ja pihan poikki pajupuskan kautta saunalle. Minä kuorin vitsat ja ukko istuu sängyn laidalla odottamassa.

Kumpi teistä sitä vitsaa sitten saa?
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja mökkeiliä;11659171:
Sitä tuossa ei varsinaisesti kysytty, mutta mies se meillä on se, joka piiskaa antaa.

Jääkös pyllyyn piiskauksesta jälkiä? Siinä joutuu selittelemään jos menee saunaan esim. vieraiden kanssa, mistä jäljet johtuvat
 
Rouva40
Niinpä, millaisella "tahdilla piiskaatte" lämmittelettekö pyllyä ensin vai heti vitsalla? tulevatko jäljet jo ensimmäisillä sivalluksilla?
jäljet eivät tule eka lyönnillä koska aloitetaan hiljalleen piiskaaminen kannikoista kannikkani punehtuvat nopeasti jälkiä jättämättä lantio,reitet saavat vitsaa jälkiä jää lopuksi kannikoitani kylvetetään kunnolla nelihaaraisella vitsalla ihanaa.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva3
Meillä käytäntö menee niin, että meillä on astia, jossa on aina oltava tuoreita piiskoja. Minun tehtäväni on noutaa ne silloin kuin haluan. Jos astiassa ei ole tarpeeksi tuoreita piiskoja silloin, kun niitä tarvitaan, joudun rangaistuksena noutamaan piiskat alasti. Lisäksi saan jonkin muun rangaistuksen tämän "kotityön" laiminlyönnistä. Rangaistus voi olla yön nukkuminen häkissä, nurkassa häpeämistä tai pyykkien pesua käsin pyykinpesukoneen sijasta.
meillä on vitsaongelma hoitettu otamme talvella koivunoksia kukkamaljakkoon 2-4haaraisia kun niissä on pienetlehtet ovat sopivannotkeita maljakkoon tuotaan uusia käytön mukaan eivät lopu.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä