Mitä ylläsi vitsaa hakiessa

  • Viestiketjun aloittaja Elli -76
  • Ensimmäinen viesti
Vitsathaettu.
Viikon lopulla sain käytä hakemassa vitsat Vaimolleni Valmiiksi olinnormaalissa asussa vaimoni oli pikkareissa,Rinssikoissa riisui minut nakuksi otti Pulskillereisilleen sain vitsaa paljon noin 15minuttia höykyttipyllyäni,reisiä sain rangaistukseni.
Pyrtöäni kutittaa,kihelmöi kun olen vitsaa vailla viikon sisällä on saatava perähoitoa jos piiskaajaa ei ole annan pyrtölleni monihaaraista koivuvitsaa perä,reitet ovat punaisena.
 
Viimeksi muokattu:
Viherpiipertäjä
Oliko se metsikkö, josta taitoit ne vitsat, teidän oma? Eihän vieraiden mailla kasvavista puista saa taittaa oksia ilman omistaja lupaa.
Jollei ollut oma mettä, niin kenties sosialismi iski siihen mettään, siltä osin. Ja, siinähän olisi mettän omistajalla oikein hyvä syy vääntää vitsa metsän tuholaiselle.
Eikö vain?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Jollei ollut oma mettä, niin kenties sosialismi iski siihen mettään, siltä osin. Ja, siinähän olisi mettän omistajalla oikein hyvä syy vääntää vitsa metsän tuholaiselle.
Eikö vain?
Älä nyt viitti, jos mettän omistaa samanlainen murhanhimoinen karju, kuin Kytäjän kartanon ruuna aikanaan, joka ampui kolme poikaa aamuyöllä telttaan, kun ne olivat taittaneet pusikosta oksia.

Maanomistajaa kannattaa juosta karkuun, kun vitsaa hakee sen metsästä. Sitten voi jälkeenpäin laaleskella Irwinin viisua, "vitsaa hakiessa vain paljas pylly hylly, kun mä mettässä viuhahdin..."
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Kun haen rivitalomme päädyssä olevasta metsiköstä vitsat, päälläni on ainoastaan Vaimoni käytetyt pikkuhousut, jotka Hän antaa minulle pyykkikorista. Yleensä joudun vitsojen hakuun vasta illan hämärtyessä, etteivät naapurit näkisi. Keväällä tosin sattui nolosti kun olin vitsoja hakemassa, olin juuri saanut nypittyä kolmesta koivuvitsasta lehdet pois, kun kuulin läheltä kikatusta. Huomasin muutaman metrin päässä kahden naapuruston teinitytön, jotka olivat vitsametsikössä ilmeisesti salaa tupakalla seuraavan touhujani hyvin huvittuneina. Vitsat olivat valmiit, joten lähdin äkkiä kotiin Vaimoni rangaistavaksi. Tytöt huomasivat ilmeisesti vasta nyt, että olin pukeutunut ainoastaan violetteihin naisten pitsipöksyihin ja rupesivat nauramaan aivan hysteerisesti. Hieman nolotti. Tytöt tirskuvat edelleen jos näkevät minua vaikkapa kaupassa. Vaimoni on tilanteeseen erittäin tyytyväinen.
 
Viimeksi muokattu:
Markku -54
Tuo rivitalon päädyssä oleva metsikkö sijaitsee ilmeisesti taloyhtiön tontilla, joten siellä kasvavista koivuista ei olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat yhtiön koivuja. Ei myöskään tontin ulkopuolella sijaitsevista koivuista olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat joko naapuritalon tai kyseisen kunnan koivuja. Jokamiehenoikeudella ei saa kaataa eikä vahingoittaa kasvavia puita eikä edes ottaa kaatunutta puuta, ks.
https://www.luontoon.fi/jokamiehenoikeudet
 
Markku -54
Kun haen rivitalomme päädyssä olevasta metsiköstä vitsat, päälläni on ainoastaan Vaimoni käytetyt pikkuhousut, jotka Hän antaa minulle pyykkikorista. Yleensä joudun vitsojen hakuun vasta illan hämärtyessä, etteivät naapurit näkisi. Keväällä tosin sattui nolosti kun olin vitsoja hakemassa, olin juuri saanut nypittyä kolmesta koivuvitsasta lehdet pois, kun kuulin läheltä kikatusta. Huomasin muutaman metrin päässä kahden naapuruston teinitytön, jotka olivat vitsametsikössä ilmeisesti salaa tupakalla seuraavan touhujani hyvin huvittuneina. Vitsat olivat valmiit, joten lähdin äkkiä kotiin Vaimoni rangaistavaksi. Tytöt huomasivat ilmeisesti vasta nyt, että olin pukeutunut ainoastaan violetteihin naisten pitsipöksyihin ja rupesivat nauramaan aivan hysteerisesti. Hieman nolotti. Tytöt tirskuvat edelleen jos näkevät minua vaikkapa kaupassa. Vaimoni on tilanteeseen erittäin tyytyväinen.
Mistähän syystä tuo edellinen viestini tuli kahtena viestinä??? Kirjotetaan se tässä uudelleen.

Tuo rivitalon päädyssä oleva metsikkö sijaitsee ilmeisesti taloyhtiön tontilla, joten siellä kasvavista koivuista ei olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat yhtiön koivuja. Ei myöskään tontin ulkopuolella sijaitsevista koivuista olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat joko naapuritalon tai kyseisen kunnan koivuja. Jokamiehenoikeudella ei saa kaataa eikä vahingoittaa kasvavia puita eikä edes ottaa kuivunutta tai kaatunutta puuta, ks.
https://www.luontoon.fi/jokamiehenoikeudet
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tuo rivitalon päädyssä oleva metsikkö sijaitsee ilmeisesti taloyhtiön tontilla, joten siellä kasvavista koivuista ei olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat yhtiön koivuja. Ei myöskään tontin ulkopuolella sijaitsevista koivuista olisi saanut taittaa oksia, koska ne ovat joko naapuritalon tai kyseisen kunnan koivuja. Jokamiehenoikeudella ei saa kaataa eikä vahingoittaa kasvavia puita eikä edes ottaa kaatunutta puuta, ks.
https://www.luontoon.fi/jokamiehenoikeudet
repi ne tuohiakin ja ties mit vielä
 
Viimeksi muokattu:
Markku -54
repi ne tuohiakin ja ties mit vielä
Vahingontekoa tuokin on. Luulisi olevan jokaiselle selvää, ettei toisen maalla kasvavia puita saa vahingoittaa. Mutta moni kaupunkilainen kertoo taittaneensa vitsan talonsa pihalla tai jopa puistossa kasvavista puista. Halusin vain huomauttaa, ettei niistäkään saa taittaa oksia, koska ne ovat kyseisen taloyhtiön tai kyseisen kaupungin puita.
 
Viimeksi muokattu:
Rouva40
Pyrstöni on levinnyt vuosien saatossa mutta Vitsa maistuu etelleen sain eilen hyvän käsittelyn lantio,reitet ovat rantuiset saan silitellä vitsan jälkiä ihanaa vielä vanhanakin.
 
vierailija
Pyrstöni on levinnyt vuosien saatossa mutta Vitsa maistuu etelleen sain eilen hyvän käsittelyn lantio,reitet ovat rantuiset saan silitellä vitsan jälkiä ihanaa vielä vanhanakin.
Rouvani Pyrstölle on Käynyt Samoin onlevinnyt Reitet ovatpaksummat kuin20vuotta sitten Mutta Rakastan Rouvaani Ehkä enemmän Nykyisin Annan Vitsaa,Remmiä hänelle tarpeen mukaan Itse saan Hänen muhkeassa sylissä Vitsaa Ja Remmiä Nautimme Molemmat Ihanaa!
 
vierailija
Ikä Tekee tehtävänsä OlenPulskistunut Rouva Vitsan,Remmin käöttöön olemme ottaneet Lisä mausteen Remmin päälle annanDildoa ohut dildo hyrisee välissämme itsr saan kikkeliä Analiin Remminpäälle saan mahtavia orkkuja peräsylkee piimät kullanreisille ototan innolla remmitystäja peppupanoa .
 
vierailija
Naisystäväni haetutti piiskan. Olin liian iso t paita päällä ja jalkani oli sidottu toisiinsa narulla että jouduin ottaa pieniä sipsutus askeleita. Piiskan pituus piti olla 120 cm. Jokaisesta väärästä 10 cm stä tuli lisä lyönti. Kun kullini rupesi seisomaan hän haukkui pervoksi ja nuoletutti varpaitaan. Piiskauksesta kiitollisena jouduin viellä suutelemaan hänen kumpaakin jalkoja.
 
vierailija
Tänään hain piiskan metsästä täysin nakuna. Vaimoni näytti kartasta metsä niityn mistä se piti hakea. Matkaa oli noin 1 suunta. Otti hunaja purkin kaapista ja laittoi mikroon siveli siitä hunajaa selkään, vatsaan ja muutenkin ympäri kehoa. Laittoi jakaja raudat että askeleeni oli lyhyt. Oli viellä merkinnyt puun ja oksan mikä piti tuoda etten voinut feikata. Lähtiessä viellä nöyrytti kontauttamalla minua pihassamme ja haukkumalla pikku munaisexi. Kuvasi viellä lähtöni kännykällä. Takaisin tullessani nauroi minulle. Laittoi käsiraudat käteeni niin että ne olivat seläntakana. Kolme ensimmäistä löi käsiini. Sattui kuin miljoonavolttia.
 
vierailija
Meillä vaimo joutruu hakeenvitsan ihan vaan mekko yllään
joka MINÄ valitsen sille
Se on kaulaukosta avoin että rintavako näkyy kunnolla ja mekolla pituutta sen verran että peppu ei näy
ja me asutaan kaupungin ytimessä, joten pelkkä ajatus jos miehet näkee

ja kotona odottaa sitten pepun punaseksi laitto
se on yleensä minimi
 
vierailija
Joo kyllä se on niin että yksi vaatekappale saa olla päällä kun hakee vitsat
olen armollinen ja saa itse valita vaatekappaleen

ja sitten piiskaaminen tehdään kesäsin parvekkeella
No joo jos on uteliaita naapureita niin voihaqn nähdäkkin alastoman vaimoni
kun saa piiskaa pepulleen
ja ollut tosi tuhma niin rinnatkin saa osansa

ja siinä kun se on ollut 1-2h niin voi kysyä joko
on kiltti
jos on niin sitten nain sitä peppuun lopuksi, diddo tietysti samalla pillussa
 
vierailija
Jouduin kerran vaimoni armoille

Se sitoi minut käsistä kiinni ja olin ihan alasti
piiskan olin hakenut lähimmästä pajukosta
Mutta odotin varman tunnin tai liki kaksi
meille tuli vaimon kavereita saunomaan ja minä alasti ! !
Ne riisu itaensä mun nähden ja poistu sanomaan
oli kuduttavaa 5 alastonta naista
Ne sauno ja sen jälkeen vaimo sanoi että ukko saa nyt piiskaa
Mulla oli kalu kovana , eikä olisi saanut olla
Sain monta iskua pepulle
ja vaimo sano haluaako muutkin piiskata ja ne halus

Lopuski ne oli sentää armollisia mulle ja otti jokainen vuioron perään suihin
kunnes isotissinen nainen otti lastin rinnoilleen

Olin heidä leikkikalunaan kokoyön
Aamulla ne päästi mut vapaaksi

Olin saanut jokaiselta, jopa peppuakin
 

Yhteistyössä