Mitähän tässä tekis...

  • Viestiketjun aloittaja Luottamus Rikottu
  • Ensimmäinen viesti
Luottamus Rikottu
Pakko jonnekin purkaa tätä kamalaa oloa. Mulla nimittäin meni luottotiedot! Ja tää kyllä liittyy parisuhteeseenkin...

Menen aamuisin töihin klo 10, ja tulen kotiin klo 18. Mies taas lähtee aamulla aikaisin, ja tulee kahdelta kotiin. Ollaan näin saatu meidän tytöille (2 ja 3 -vuotiaat) mahdollisimman lyhyet tarhapäivät.

Noh, tänään sitten tulin aikaisemmin kotiin, ku mies on työreissulla, ja tulee vasta yhdeksältä illalla. Ja mitä postilaatikosta löytyi! Yllättävä kirje, että MULTA on mennyt luottotiedot! :O

Äkkiä ryhdyin soitteleen ja selvitteleen tätä asiaa, ja kävi ilmi, että joku on ottanut mun nimellä sellaisen pikalainan, jonka saa tekstiviestillä! Mun kännyliittymällä otettu! Eli mies on ottanut sen salaa! Mitään ei oo takaisin maksettu, ja monta kirjettä ovat kuulemma lähettäneet. Nyt sitten meni luottotiedot. Yhtään kirjettä en siis ole saanut, kun mies on aina ehtinyt hakea postin ennen mua!

Kukaan muu se ei voi olla kuin mun mies, sillä on ennestään itsellään luottotiedot menneet, ja sen talous on ihan retuperällä. Muuten on hyvä mies ja isä, ei käytä paljoa alkoholia, hoitaa kotia ja lapsia. Mutta se helkkarin pelihimo... Mä en edes tajua, mihin se saa niin paljon rahaa tuhlattua! Mä olen käytännössä elättänyt meidän perheen muuten, mutta miehen tililtä oon aina palkan tullessa (1500e/kk) maksanut vuokran ja laskuja. Joskus oon vähän siirtänyt omalle tililleni meille ruokarahaa. Mies on tämän hyväksynyt, koska ajan kanssa ollaan huomattu et mikään muu ei toimi. Mies ei kuitenkaan myönnä, että hänellä olis mitään peliriippuvuutta / ongelmaa, vaan väittää että hällä vaan on vähän ongelmia rahankäytössä, ei sen kummempaa.

Nyt sitten näköjään oon jättänyt miehelle liian vähän pelirahaa, kun kerran on mun nimissä pitänyt laina ottaa! Voi vittu! Suoraan sanottuna. Ahdistaa!

Jo aiemmin mies on piilotellut multa laskuja ja karhukirjeitä ja valehdellut omista veloistaan, et ei tää silleen mikään suuri ylläri oo. Mutta en mä silti olis millään uskonut, että se menee tekeen mulle tällasen tempun, et multa menee luottotiedot!

Arvatkaa vaan kuin suuren summan MÄ oon nyt velkaa, kun siihen tulee törkeän isot korot, myöhästymismaksut ja MÄ joudun maksaa vielä perintätoimiston kulutkin! Mä en tajua miten saan sitä summaa ikinä maksettua, varsinkin kun jään nyt yh:ksi ja joudun yksin elättämään tytöt.

Huomenna käyn tekeen rikosilmoituksen. Se vain pelottaa, et millä ihmeellä mä muka todistan, et mun mies on ottanut mun nimellä sen lainan?!? Summa on tullut meidän yhteiselle tilille, josta mies on heti nostanut ne rahat pois, niin etten ole huomannut mitään! Nyt vasta huomasin kun aloin selvittää tiliotteista, että kenen tilille (mun, miehen vai yhteiselle) se summa on maksettu! Ja jos tää asia menee oikeuteen, niin sitä sinne pääsyäkin saa varmasti odotella vaikka kuin kauan. Ja jos sit saan miehen maksettavaks noi MUN velat, niin siltikään ei oo varmaa et sen luottotietomerkinnän saa pois!

Ja tähän asuntoon mulla ei oo varaa jäädä tyttöjen kans, joten miten ihmeessä mä saan vuokrattua toisen asunnon, ku kaikki vuokranantajat tarkistaa aina luottotiedot! Voi itkun itkun itku!

Nyt odottelen vihaisena että mies tulee kotiin. Tuntuu tosi pahalta rikkoa meidän tyttöjen koti, niiden vuoksi oon yrittänyt jaksaa tätä kaikkee sontaa mitä miehen taholta on lentänyt päin naamaa. Musta kun jokainen lapsi ansaitsee sen, että vanhemmat asuu yhdessä. Erot on niin kamalia! Ja kyllä mustakin tuntuu kamalalta ajatella et jään sinkuksi, yh:ksi. Taas se miehen etsintä, ei varmasti helppoo oo ku on jo ennestään kaks lasta. Ja miten sitä jaksaa työt, taloudelliset ongelmat ja sit noi tytöt, nekin on niin ""aikaansaavia"" pikku tuholaisia kotona iltaisin... Ja kyllähän mä vielä rakastan sitä miestäkin, vaikka se noin kusipää onkin.

Itkettää vain :(
 
mies
Toivotaan, että oikeus toteutuu ja saat maksajaksi oikean henkilön ja maineesi puhdistettua. Minä ehdotan, että älä sano mitään miehellesi tänään, vaan valmistele asiaa ja esim. nauhoita ensimmäinen keskustelu hänen kanssaan, missä hän tod, näk myöntää asian. Myöhemmin hän kieltää kaiken. Siis hanki todistaja, kun otat asian puheeksi. Toinen mahdollisuus on että suunnittelet poliisin kanssa asian puheeksi oton. Nyt tarvitset malttia ja viisautta.

Voimia.
 
ei onnistu
Tiedän useita pelihimoisia jpa 20 vuoden takaa. Kaikilla on se sama tuulen huuhtoma perse kuin aikoinaan eikä mitään muuta. Yksi näistä niinkin nuija, ja tämä on tosi vaikka kuulostaakin elokuvalta, että hävisi omakotitalon korttipelissä.
Perhe sai kärsiä koko ajan.

Ei kärsi enää se perhe, vaan onneton uusperhe, mutta sama vaan jatkuu.

Ne eivät lopeta ikinä, himoa ei myöskään voi ohjata miksikään muuksi.

Itse olen hyljännyt nämä ihmiset, koska heidän jatkuvasta pummimisestaan oli koko ajan riesaa, ja onneksi tämä talopeluri on myös poistunut yhtälöstä.

Säälin sua, mutta älä helvetti vieköön uhraa penskojesi yhtä kalleinta viriketarpeista aikaa jonkun himoihin. Se mies ei muutu, vaikka mitä ja vaikka miten lupaisi.

 
mies
Voisitko tarkentaa, enkö saisi nauhoittaa keskusteluani toisen kanssa, jos on tapahtunut rikos; vaatii ilmeisesti poliisin luvan? Jos niin on, niin sitä paremmalla syyllä älä paljasta tietojasi vielä, vaan suunnittele, miten saat todistettua, että sinun kännykälläsi on luvatta tilattu laina.

 
yks
Samaa mieltä kuin ""mies"" :)

Todisteita ja todisteita, etene rauhallisesti.

Omia keskusteluja SAA äänittää, nykyisin jotkut yritykset äänittävät jopa kaikki puhelut !

Ehkä pankkiin on jäänyt tieto rahojen nostajasta tai ainakin ajankohdasta. Jos pystyt todistamaan olleesi silloin töissä, niin sittenhän nostaja on miehesi...

Tää voi olla radikaali ratkaisu, mutta jos teille tulee riitaa, voit hakeutua myös turvakotiin. Sitä kautta sinulle pystytään etsimään teille sopiva asunto. Olet oikeilla jäljillä, kun teet rikosilmoituksen ja yrität puhdistaa maineesi.

Toivottavasti onnistut !
 
Kokenut
No voihan hittolainen, tarinasi on kuin toistoa oman avioliittoni alkutaipaleelta 20+ vuotta sitten.

Tein silloin miehelleni selväksi, että lähden enkä katso taakseni jos pelaaminen ei lopu heti ja velat hoidetaan pois. Hälyytin myös hänen vanhempansa ""apuun"". Tämä konsti tepsi mieheni kohdalla, hän tunnusti ongelmansa ja pääsi kuin pääsikin siitä eroon.

Retkahduksia ei sen jälkeen ole tapahtunut, joten oman tarinani loppu on onnellinen. Mies on jälkeenpäin kertonut, että hänestä tuntui kuin olisi vajoamassa syvään kuiluun josta ei omin neuvoin päässyt pois.

Mitä tuohon rikosilmoituksen tekemiseen tulee, niin sen seurauksena miehesi joutuu varsin lyhyen ajan sisällä poliisikuulusteluun. Jos itse olet kertomuksessasi johdonmukainen ja uskottava, on hyvin todennäköistä että miehesi kuulusteluissa myöntää tekonsa.
 
mies
Ole tarkkana, jos hän keksii alkaa kieltämään asian, niin et ole niin vahvoilla. Voipi olla että tyhjältä mieheltä et mitään saa takaisin :((( , jos kuitenkin joudut ensin maksamaan lainan:(
 
Kokenut
Tarkennuksena ja jatkona edelliseen:

parasta olisi varmaan jos ottaisit yhteyttä juristiin (kotipaikkasi oikeusaputoimisto jos olet vähävarainen). Luotonantajalle pitäisi ilmoittaa tilanteesta, heidän tulisi keskeyttää sinuun kohdistuva perintä ainakin jos saavat tiedon tekemästäsi rikosilmoituksesta (esim. kopio kirjallisesta rikosilmoituksesta tai asianomistajan kuulustelupöytäkirjasta). Luotonantaja todennäköisesti yhtyy asianomistajana rikosilmoitukseen jos pitävät kertomustasi uskottavana.

Omat luottotietosi tulee voida palauttaa kuntoon, mutta tämä saattaa vaatia lakimiehen apua.
 
Tavallinen hämmästelijä
Eniten hämmästelen, miten sinulla on tämän miehen kanssa kaksi noin pientä lasta. Mitä silloin olet ajatellut? Tuollainen riippuvuus voi vielä jopa periytyä.
Kyllä sinun hyväuskoisuutesikin tässä pelissä jotain maksaa, vaikka puolestasi harmittaakin.

Kai on helppo osoittaa kuka rahat nosti tai kenen tilille ne siirrettiin. Kai siellä luotonantofirmassakin jotain tositteita on.



 
Ikävää
Ei kai sellaista lainaa pelkän tekstiviestin perusteella voida antaa. Täytyyhän luotonantofirman hankkia allekirjoitus tai jotenkin edes todentaa lainanhakijan henkilöllisyys. Luottotiedotkin he tarkistavat ensin ja siihen tarvitaan sotu. Mielestäni osasyy on kyllä luotonantajalla. Kuka tahansahan voi toisen kännykällä näpytellä viestin esim lainatessaan toisen puhelinta tai varastetulla puhelimella. Rahoja ko henkilö ei saa mutta voihan noin tehdä kiusaa puhelimen omistajalle joka saa setviä asian.
 
Ap
Ap:lla tuli tässä mieleen, että onko jokaisen otto-automaatin luona valvontakamera? Voiko poliisi tarkistaa niistä, kuka rahan nosti tililtämme, kun tiliotteestahan selviää ainakin päivä!

Pää on niin sekaisin tästä surusta, avioliitto hajalla ja luottamus mennyt, tytöt joutuvat kokemaan meidän vanhempien avioeron jne.

En tosiaan tiedä mitä ajattelin, kun lapset tein. Mies on siis kyllä erittäin hyvä isä, hoitaa molempia tyttöjä paljon, hoiti jo kun he olivat vauvoja. Ja tekee paljon kotitöitä ihan oma-aloitteisesti. Muakin kohtaan on yleensä hyvä ja hellä. Kyllä meillä on tähän asti sujunut niin, että kaikki omaisuus on ollut mun nimissä, ja minä olen sieltä miehen tililtä heti kun palkka tulee maksanut vuokraa ja laskuja. Tiedän että miehellä on hirveästi velkaa jo ennestään, mutta ei se nyt mitenkään kohtuuttomasti ole meidän elämään vaikuttanut. Tietty itse olen omista jutuistani tinkinyt, mutta on miehellänikin välillä ollut ns. ""parempia"" aikoja. Eli aina välillä ei rahaa ole kulunut samalla tavalla.

Nyt huolettaa ja stressaa kaikki velat ja muut. Avioehto meillä onneksi on, niin että kaikki jää mulle. Saa nyt nähdä pitääkö myydä auto pois, että saa nuo MUN velat maksettua, jos ne nyt sitte mulle jää maksettavaksi.

Ärsyttää kun kaikki asiat on nyt näin levällään, sais äkkiä kaiken järjestykseen niin olis helpompaa. Ja tulis se mies kotiin, että pääsisi riitelemään. Tytöt on yhdessä kylvyssä, ja ennen yhdeksää mennään lukemaan iltasatu ja nukkumaan. Sitten pitää alkaa setvimään tätä sotkua miehen kanssa. Mieli vaan niin tekisi pakata laukut ja häipyä, mutta mihin mä kodistani lähtisin tyttöjen kanssa! Kyllä se on mies joka saa lähteä...

Ap
 
Ap
Mutta tottakai mieheni tietää mun henkilötunnuksen! Ja kun kerran luoton antajalla on mun allekirjoitus papereissaan, niin kyllä se silloin on miehen sinne väärentämä.

Että näin helppoa se on Suomessa ottaa lainaa toisen nimellä. Sitähän ne mulle sanoi, että vuosittain sattuu useita tällaisia tapauksia, että puoliso tai lapset on ottaneet perheenjäsenen nimellä tekstiviestilainan!

ap
 
Provo Provo Provo
Aika herkullinen tarina, jonka tosiasiat paljastavat provoksi!

- Fakta nro 1= Sellaista isoa lainaa, jonka saisi vain SMS tekstiviestillä ei ole olemassakaan!

- Fakta nro 2= JOS, sellainen laina joskus tulisi saataville, niin rahoja ei varmasti makseta muuta kuin hakijan OMALLE tilille.

- Fakta nro 3= OMALTA tililtä ei kukaan muu kuin TILIN OMISTAJA voi rahoja nostaa, entäpä tilinkäyttö/ tilinnosto-oikeus puolisolle joka kärsii kontroloimattomasta pelihimosta??? Hei come on......!!!

- Fakta nro 4= Jos joku nyt kuitenkin olisi niin typerä että olisi antanut oman tilinsä tilinkäyttöoikeuden ihmiselle joka kärsii pelihimosta, eikä sitten edes vaivaudu tarkistamaan tiliotteitaan, niin eiköhän tilanne ole sama kuin jos pyromaanille annettaisiin vapaa pääsy bensa-astialle ja tulitikkuihin???

Eli jos näin olisi joskus ihan oikeasti päässyt käymään niin aivan yhtä tärkeää kuin pelihimosta vierottaminen miehelle, olisi naiselle saatava holhoaja hoitamaan naisen raha-asioita. KUKA MUU, KUIN TÄYDELLINEN TYPERYS MENETTELISI IKINÄ AP KIRJOITTAJAN TAVOIN????
 
Ap
No olipa kiva viesti. Eihän se summa iso ollut, puhuinko minä missään vaiheessa isosta lainasta? Ei se tekstiviestilaina ollut kuin 250 euron laina! Mutta tiedätkö arvon provoksi haukkuja, kuinka suurella korolla tämä laina pitää maksaa takaisin? Ja arvaa mitenkä paljon siihen tulee lisämaksua, kun sitä ei makseta ajoissa? Ja otapas selvää millaisia summia perintätoimistot veloittavat! Siinä se potti kasvaa.

Ja pienituloiselle lapsiperheelle muutaman sadan euron lisämaksu on AIKA iso, varsinkin jos en saa miestäni maksamaan kyseisestä summasta senttiäkään, ja samalla maksan tätä velkaa ja yritän elättää itseni ja tyttömme.

Toisekseen, tätä kyseistä lainaa EI oltu maksettu MINUN tililleni, vaan YHTEISELLE tilille, joka on TAI-tili, eli se on sekä MINUN että MIEHENI käyttössä, ja kumpikin saa VAPAASTI käyttää sitä tiliä ilman toisen lupaa.

Tällä yhteisellä tilillä meillä ei ole koskaan suuria summia rahaa, ja tietyistä käytännön syistä meillä on sekä omat tilit että yhteinen tili, ja myös molemmille tytöille omat tilit.

Itse en kyllä ymmärrä, että miksi minulle pitäisi hankkia holhoaja raha-asioihin ;) Minä olen maksanut joka ainoan laskun ajoissa, samoin vuokrat ja lainan lyhennykset. Ja joka kuukausi rahat ovat myös riittäneet kaikkeen välttämättömään, ruokaan ja tyttöjen vaatteisiin.

Omalle tililleni miehellä ei ole mitään asiaa, hän ei tiedä korttini tunnuslukua, eikä hänellä ole netissäkään verkkopankkiin tunnuksia, niin että hän sinne pääsisi rahojani viemään. Yhteinen tili meillä on, ja kuten jo sanoin, siellä ei koskaan ole suuria summia rahaa.

Vieläkö sulla riittää niitä tosiasioita, jotka mun helvetin paljastaa ilmiselvästi provoksi?

Ja muille tiedoksi: Mies kävi äsken, juoksi heti karkuun kun huomasi että tiedän. Ei jäänyt kuuntelemaan, nappasi vain valmiiksi pakkaamani laukun eteisestä ja käveli autolle. Kai se joskus suostuu mun kanssa puhumaan...
 
Provo Provo Provo
Itsehän vollotit lainasta jota ""et kai koskaan pysty maksamaan takaisin"". Sorry, en tiennyt että olet tuollainen ylidramatisoija... Miksi sitten edes nostat moisen äläkän?

Toiseksi, onko tosiaankaan mitään järkeä jakaa pankkitiliä ihmisen kanssa joka pelaa kaiken? Jos ihmisellä on hallitsematon riippuvuus, hän tekee kaikkensa sen eteen että pääsisi jatkamaan peliään.

Olen pahoillani että minun pitää tuoda ulkopuolisen näkemystä tähän jutuusi, mutta tosiasia on se että mielestäni olet ollut osasyyllisenä tapahtuneeseen. Miehesi on tehnyt väärin mutta sinä olet antanut siihen turhan helposti mahdollisuuden.

Olisi varmasti mukavaa jos kaikki tänne kirjoittavat vain säälisivät sinua, ""petettyä raukkaa"" mutta toivottavasti otat tästä tapauksesta opiksesi ja jaat tilisi ja rahasi jatkossa huolellisemmin.

Sekä, ennenkaikkea, hankit miehen johon voi oikeasti luottaa......
 
ap
Onko silti väärin luottaa?

Tapasin mieheni 7 vuotta sitten, hänellä oli jo silloin luottotiedot menneet. Seitsemän vuoden aikana hän ei kertaakaan vienyt minulta rahaa, ja jopa suostui siihen, että minä saan käyttöoikeuden HÄNEN tiliinsä, jotta saan hänen palkallaan myös maksaa laskuja ym. Mielestäni hän siis ehkä jollain tavalla tiedosti (tiedostaa) ongelmansa.

En tosiaankaan ajatellut, että hän tekisi minulle tällaisen tempun.

Ehkä hiukan ylidramatisoin, mutta en niin paljon... Olen itse erittäin pienipalkkaisessa työssä, ja kun jään yh:ksi, pitää maksaa yksin kaikki, vuokra, autolainan lyhennys, laskut, ruoka, kahden kasvavan lapsen vaatteet ym. Olen laskenut että rahani ovat niin tiukilla, etten pysty kuin ehkä max. 20 euroa kuussa lyhentämään tätä mieheni ottamaa lainaa... Joten laina-ajasta tulee pitkä! Siksi vollotan, koska eihän kenestäkään ole hauskaa maksella toisen velkoja, varsinkin jos rahat eivät muutenkaan meinaa edes perustoimeentuloon riittää :(

Tietysti varmaan jollain tavalla olen osasyyllinen, kun tein tämän niin helpoksi miehelleni. En silti koskaan ajatellut, että hän moista tekisi, noin törkeää temppua minulle :( Hän kun kuitenkin seitsemän vuotta oli luotettava, eikä koskaan koskenutkaan minun rahoihini, koskaan ei lomapakostani puuttunut senttiäkään, eikä hänellä ollut pääsyä minun tililleni.

Käytännön syistä otimme yhteisen tilin, jossa, kuten jo sanoin, ei koskaan ollut paljon rahaa! En kuvitellutkaan, että mieheni voisi ottaa minun nimissäni lainan! En ajatellut sen olevan mahdollista, enkä pystynyt moista edes epäillä miehestäni!

Harmittaa, totta kai tämä on osittain omaa typeryyttänikin, mutta kun mies on kuitenkin aina ennen ollut luotettava, ja elämä on muuten sujunut. Koskaan hän ei ole pettänyt eikä rikkonut lupauksia minua kohtaan, mutta rahankäyttöään hän ei hallitse. Kuvittelin ettei hän silti minun nimelläni lainaa ottaisi, saattaisi minua tällaiseen pulaan, että luottotiedotkin on menneet!

ap
 
yks
Nyt mun on pakko puuttua asiaan (tai aloituksen viereiseen asiaan).

Onko todella niin, että sinulla on 2- ja 3-vuotiaat lapset yksin kylpemässä ?!!! (viestisi klo 20:20)

Siellä voi aina sattua jotain, toinen liukastua ja lyödä päänsä, toinen joutua pinnan alle ja hukkua...

Vaikka olisi snorkkelit päässä, en jättäisi tuon ikäisiä lapsia yksin kylpyyn! Mieti, että JOS jotain sattuu, se toinen lapsi saa iänikäisen trauman ja syyttää itseään, vaikka vastuun ja vahtimisen pitäisi olla vain ja ainoastaan äidillä tuossa tilanteessa !

Muuten on sympatiani puolellasi... Useilla automaateilla (tai lähiympäristössä) on kameravalvonta, mutta pitää olla nopea, sillä niitä nauhoja ei ehkä kauaa säilytetä. Lainan otosta on jo varmasti jonkun aikaa. Ota pian selville, kyseinen automaatti ja muista, että esim. kauppakeskuksillakin on omat valvontalaitteensa.

Hyvä sinulle, että mies lähti, saat rauhassa selvittää asiaa ja miettiä. Kenen auto on ? Lähtikö mies karkuun vastuutaan sinun autollasi ?

Valitettavasti pitää tuoda esiin sekin seikka, että jos miehesi on kyennyt ottamaan lainan sinun nimiisi, niin tarkistapa myös lastesi tiedot, ettei myös heidän nimissään ole otettu lisää lainaa !

Ilmeisesti sinulla on kuitenkin mennyt miehen kanssa alusta asti raha-asioissa ihan hyvin, kun olet lapsetkin päätynyt hänen kanssaan hankkimaan. Siitä sinua on turha jälkikäteen tuomita, älä siis tee sitä itsekään :)

Tärkeää on perehtyä nykyiseen tilanteeseenne ja miettiä jatkoa lasten kanssa. Turhaan jo nyt surkuttelet lastesi kohtaloa rahallisen toimeentulon vuoksi. Suomessa kaikki saa minimitoimeentuloa ja sillä pärjäätte kohtuullisesti, jos oma palkkasi ei siihen riitä.

Elintasonne voi jopa nousta, sillä jos ennenkin olet pärjännyt omalla palkallasi (miehelle jäi pelirahat), niin nyt sen päälle tulee mm. asumistuki tuloista riippuen ja elatustuki sekä yh-korotus. Myös tarhamaksu suhteutetaan palkkaasi. Ja eikö tärkeintä ole se, että jatkossa tulette omillanne toimeen, etkä ole riippuvainen miehen tuloista, kun olet huomannut, että mieheen ei voi luottaa! Tiedät siis etukäteen tulonne ja voit miettiä menot niiden mukaan.

En usko, että yksinjäämisesi olisi taloudellisesti mahdotonta :)

Kuten jo muiltakin tuli rohkaisevia kommentteja, eiköhän sinun luottotietosi puhdisteta !

 
ap
On mulla tosiaan niin pienet keskenään kylpemässä. Mutta tästä meidän koneelta näkee pesuhuoneeseen, jos pesuhuoneen ovi on auki ;) Eli ei ne siellä ihan ilman valvontaa ole ;)

Mies tosiaan lähti minun autollani karkuun, mutta luotan (?!?) että sen sentään saan takaisin. Huomenna marssin poliisille ja sanon autostakin.

Pitääpä tarkistaa lastenkin tiedot, tosiaan... En kyllä millään voisi uskoa, että mies olisi voinut tehdä jotain sellaista, että lasten nimiin ottaisi lainaa... Niin paljon kuitenkin lapsiaan rakastaa. Mutta pitää tarkistaa.

ap
 
Chrisyoung
Huomio!!!

Ramsay Hill Finance Oyj tarjoaa yrittäjille mahdollisuuden päästä helposti lainoihin nopeasti, avoimesti ja tehokkaasti. Asiantuntemuksemme ja kansainväliset standardit takaavat asiakkaillemme laadukkaita palveluita ja toimituksia. Pääasiallinen palveluemme on kansainvälisten projektirahoitusten tarjoaminen yrityksille, yrityksille ja organisaatioille merkittäville maankäyttöprojekteille vapaa-, matkailu-, viihde- ja rakennusteollisuudessa. Tarjoamme myös yksittäisiä lainoja , yksityinen laina, velkojen takaisinmaksu laina;

Ramsay Hill Finance Oyj: n lainat Yleiskatsaus:

Lainat vaihtelevat tällä hetkellä $ 5,000.00 - $ 4,5 miljoonaa; enimmäiskesto on 18 kuukautta; suuremmille lainauskokoille, vieraile pk-yritysosastolla *

Tilintarkastettua tilinpäätöstä ei tarvita *

Joustavat vakuusjärjestelyt riippuen lainan koosta (kotitaloustavarat, liiketoimintavälineet, varastossa olevat tavarat, ajoneuvot, omaisuus jne.) Joustavat dokumentointivaatimukset *

Pitkäkestoiset asiakkaat, joilla on moitteeton takaisinmaksu, saavat peräkkäiset korkohyvitykset ja jopa nopeammin lainojen käsittelyn. * Huomioi, että kaikki hakemukset suoritetaan jonkun edustajan paikalla tekemällä arvioinnilla ennen valiokunnan päätöstä.

Ramsay Hill Finance Oyj Yhteystiedot:

Ota yhteyttä sähköpostitse: ramsayhillfinance@aol.com

Kiitos ajastasi, toivotan sinulle parasta ...

Vilpittömästi sinun,
Chris Young
Julkisuusvirkailija
Ramsay Hill Finance Oyj
 

Yhteistyössä