Mitähän hittoa, pelaako minunkin mieheni jotain selkäni takana? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Mies on työmatkalla toisella puolella suomea. Tulee tänään kyllä kotiin, mutta lähti siis alkuviikosta.
En ole koskaa ikinä epäillyt häntä pettämisestä, enkä koskaan uskoisi että siihen olisi syytäkään.
MUTTA: Eilen hän soitti minulle, että lähtee hotellin baariin syömään jotain pientä ja juo oluen ja menee sitten nukkumaan. Mulla oli juuri silloin täällä kotona härdelli päällä kun oli iltatoimet lasten kanssa joten sanoin hänelle etää soitan hälle kun lapset on unten mailla.
Unohdin sitten soittaa heti, ja joskus parin tunnin päästä vasta muistin että piti soittaa. En kehdannut enää niin myöhään soittaa joten laitoin viestiä jossa toivottelin hyvää yötä.
Siihen tuli saman tien vastaus että"hyvää yötä rakkaalleni".
Ei siinä mitään epäillyttävää sinänsä mutta kun aamulla hän laittoi viestin että hyppäsi jo auton rattiin, ja että hän nukkui jo illalla kun mä lähetin viestin :O
Miten ihmeessä, unissaanko hän viestitteli vai miten? Vai lähettikö sen viestin joku muu?
Sanoin hänelle että mitä hittoa, sähän vastasitkin yöllä. Mutta eipä hänestä ole sen koommin kuulunut :(

Epäillyttää ja surettaa.

Voi hyvinkin olla että puoliunissaan kirjoitti, tai että tarkoitti heränneensä viestiini.
Jotenkin kovin vaikea uskoa että hänellä olisi toinen nainen, mutta kun itsekin joskus olen ollut eräälle miehelle se toinen nainen joka kulki mukana pitkin suomenmaata työmatkoillansa, niin kyllä jotenkin vaivaa.
Ja niin, näinhän se menee, että olin joskus typerä kun olin kakkosnainen, ja sen takia saan nyt näistä ajatuksistani kärsiä

:o Olen ihan samaa mieltä muiden kanssa, ihan varppina vaan havahtui unesta ku viesti tuli..Monesti itsekin herään viestiin ja sanon seukki päivänä että olin jo nukkumassa..vaikka oisin viestiin vastannu..
Höh..yritä hyvittää jotenki..ku tollain käyttäydyt niin ei varmaan tuu enään yöllä hyvän yön viestejä :(

Te olette ihania kun ette heti yritä uskotella että oli pahoilla teillä :D

En siis kyllä ihan heti siihen itsekään usko, mutta jotenkin aina vaan ne omat kokemukset ja menneisyyden tyhmyydet nostaa päätään mielessäni kun mies on reissussa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
No voi hemmetti! Jos sillä joku toinen nainen siellä olisi, niin en oikein usko, että se nainen SULLE mitään "hyvää yötä rakkaani"-viestejä laittelee miehesi puhelimesta. Äly hoi!

Mutta jos haluaisi että miehen touhut paljastuu? :S Äh, tyhmää, tiedän.

Ei sillä siellä ketään ollut varmastikaan!