Mitähän kahvimerkkiä vastaa s-ryhmän Xtra -merkkinen kahvi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

manna

Vieras
on siis valmistettu suomessa ja hintaa oli hurjat 1,40. Ostin sen ihan kokeiltavaksi. onkohan se jotain costa rica- sekoitusta, sitten jää minultakin juomatta. Onko kellään tietoa? Vielä on aukaistua pakettia yli puolet jäljellä, joten en viitsi nyt keittää tuosta sumppia. Harrastaako kukaan muu näitä halppismerkkejä? mä ostelen jos sattuvat olemaan suomessa tehtyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
on siis valmistettu suomessa ja hintaa oli hurjat 1,40. Ostin sen ihan kokeiltavaksi. onkohan se jotain costa rica- sekoitusta, sitten jää minultakin juomatta. Onko kellään tietoa? Vielä on aukaistua pakettia yli puolet jäljellä, joten en viitsi nyt keittää tuosta sumppia. Harrastaako kukaan muu näitä halppismerkkejä? mä ostelen jos sattuvat olemaan suomessa tehtyjä.

Tais olla iltalehdessä pari kuukautta sitten vertailu eri kahvimerkeistä. Oli muistaakseni just toi edullisin merkki, joka oli testivoittaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Veikkaan, että on Meiran kahvia, koska eikös se ole s-ryhmän omistama.
AromiMokkaa, Kulta Katriinaa, Saludoa tms. tai sitten ihan oma sekoitus.

Toivon, että on jotain sen tyyppistä. Meillä kun normaalisti juodaan Kulta katriina, ja en kyllä siitä huomaa esim. juhla mokkaan mitään eroa, kun käytän maitoa kahvin joukossa. Appiukko väitti tunnistavansa erot seisoneesta kahvista, muttei juuri keitetystä. tiedä sitten.

Ei kyllä ainakaan kahta viimeistä ole. AromiMokkaa en ole tainnut koskaan maistaakaan.

Mun mielestä ei vastaa yhtään mitään.. Kai se on niitä kahvinpuruja jotka tehtaalla varisee lattialle ja lakaistaan sitten pusseihin.

Kaameaa kuraa, haisee järkyttävälle ja maistuu ihan hirveälle.

Mun mies ei ole tosiaan nirso kahvin suhteen, saattaa lämmittää parina päivänä vielä pannunjämät mikrossa. Mutta tän xtran kohdalla kyllä silläkin tökkäs, ei pystyny juomaan edes tuoreena.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
en tiiä mutta ainaki ihan HELVETIN pahaa se on! jäi meillä juomatta vaikka en yleensä ronkeli kahvin suhteen ole

kääks. pitäisköhän sittenkin jättää hätävaraksi kaapin perälle. :)

Ei kannata. Keitä siittä kerran kahvit ja viskaa sitten pois. Ei jää harmittamaan. Ei sitä vieraille ainaskaan voi tarjota. Eikä itekään pysty juomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mii Too:
Mun mies ei ole tosiaan nirso kahvin suhteen, saattaa lämmittää parina päivänä vielä pannunjämät mikrossa. Mutta tän xtran kohdalla kyllä silläkin tökkäs, ei pystyny juomaan edes tuoreena.

Ei sit tainutkaan olla tää merkki testivoittaja. Muistin väärin, oli joku toinen edullinen merkki. Oiskohan ollut Eldorado?

Alkuperäinen kirjoittaja Mie vaan..:
Mun mielestä ei vastaa yhtään mitään.. Kai se on niitä kahvinpuruja jotka tehtaalla varisee lattialle ja lakaistaan sitten pusseihin.

Kaameaa kuraa, haisee järkyttävälle ja maistuu ihan hirveälle.

:laugh: mä juotan sen appivanhemmille, tai ketä nyt vieraaksi sattuu tulemaankaan! :laugh: :laugh:

Minustakin ihan järkkypahaa :x
Mutta K-ryhmän EuroShopper-kahvi on ihan hyvää, halvasta hinnasta huolimatta ;) Sitä vaan pitää annostella hieman vähemmän kuin "tavallista" kahvia.

Varmaan ylijäämäpuruista kaavittua sekoitusta. Maistuu ihan lattialta lakaistulta :o
Yleensä kyllä suosin noita korvaavia tuotteita, mutta tuo kahvi on ihan kamalaa :x

Joo, kamalaa on!! Kerran ostin ja piti heittää pois... Mitä jos ostat jotain hyvää
kahvia ja sekoitat sen x-tran siihen...jos et millään raaski heittää pois?
Töissä vanhuksille juotetaan Aromi Mokkaa!! :(
Se testivoittaja tais olla Lidlin Arabica? En kyllä tykkää siitäkään...

Toivon, että on jotain sen tyyppistä. Meillä kun normaalisti juodaan Kulta katriina, ja en kyllä siitä huomaa esim. juhla mokkaan mitään eroa, kun käytän maitoa kahvin joukossa. Appiukko väitti tunnistavansa erot seisoneesta kahvista, muttei juuri keitetystä. tiedä sitten.

Kyllä Kulta Katriinan ja Juhla Mokan eron huomaa jopa juuri keitetystä. Mutta erityisesti silloin, jos kahvi on ehtinyt vähän seisahtaa.

En snobeile kahvin suhteen, mutta tuo on ihan järkyttävän pahaa! Ei ollut paljon hyötyä ostaa halpaa kun roskiin oli pakko heittää loput muutaman kokeilun jälkeen... Hyi.

Yhteistyössä