Mitähän kannattaisi tehdä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hämmentynyt

Vieras
Olen 25-vuotias naimisissa oleva kahden lapsen äiti. Hämmästykseni olen huomannut ajattelevani todella usein seksiä vieraan miehen kanssa. Joskus olen niin kiimainen tästä mielikuvitusseksistä, että minun täytyy masturboida. Oma mieheni ei kiinnosta minua seksuaalisesti oikeastaan ollenkaan. Emme ole harrastaneet seksiä melkein kahteen vuoteen. :o Haluja mulla olisi vaikka muille jakaa, mutta ei mieheni kanssa! :ashamed: Mitä teen? Muutenkin minusta tuntuu, että suhteemme on aika pakkopullaa. Tappelemme usein. Tai siis minä nalkutan aivan joka ikisestä asiasta! (en ennen ole ollut tällainen...) Olemme yhdessä vain, koska en usko jaksavani yksin kahden pienen lapsen kanssa... Onkohan mulla joku kriisi tms?

Jos miehesi on joskus saanut isnut haluamaan, mieti mikä on tullut välillenne, miksi et enää halua? Ihmettelen miten kukaan voi olla kahta vuotta ilman! Kuinka luulet miehesi eläneen tuon ajan ilman seksiä?

Mulla tilanne sama mutta lapsia on vain yksi...Seksi mieheni kanssa ei kiinnosta ja muutenkin suhde on yhtä hiljaisuutta tai sitten kinastelua. Nyt on vakavat mietinnät päällä että jatketaanko yhdessä vai erikseen. Seksiä meillä ei ole ollut moneen kuukauteen.