Mitähän laittaisin huutonetissä palautteeksi... Tai kommentiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huutis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huutis

Vieras
Ostin lapsilleni vaatteita, joissa sitten oli pieniä reikiä, muutenkin vähän likaiset ja suttuinen tuhrittu nimikointi, joka tuli läpi käyttöpuolellekin. Näistä ei mainittu kuvauksessa mitään ja kuntoluokituksena oli hyvä.

Laitoin myyjälle sähköpostia, että olisin toivonut hänen mainitsevan rei´istä ja sotkusta kuvauksessa, ne olisivat vaikuttaneet ostopäätökseeni. Myyjä pahoitteli ja sanoi, ettei ne ole heilläkään vaikuttaneet käyttöön millään tavalla yms., ehdotti kuitenkin, että palauttaisin vaatteet, saisin rahani takaisin. Olin kuitenkin ehtinyt jo reiät paikata ja vaatteet pestä (tuhrua ei pois saisi), kyllä ne käyttöön välttävät, mutta kyllä harmitti, ettei ko asioista mitään mainittu :( En olisi ostanut, enkä jatkossa koskaan ostaisi, reikäisiä ja likaisia/tuhruisia vaatteita. Harmittaa, että tuollaisia huutonetissä myydään, jotkut ovat tosi tarkkoja kuvauksissaan, kertovat pienistäkin nypyistä yms., toiset näköjään myyvät "mitä sattuu".

Nyt mietin palautetta, jota en ole vielä antanut. Jätänkö sen roikkumaan, annanko positiivisen, mutta kommentoin siihen jotain, mistä käy ilmi, etten täysin tyytyväinen tuotteisiin ole? Myyjähän tarjosi rahoja takaisin, joten eipä ole varaa negaa tai neutraaliakaan antaa...

Olet siis ensiksi paikannut ja pessyt vaatteet ja sitten vasta ottanut myyjään yhteyttä?
Mä antaisin positiivisen ja selityksen mukaan että tarkkuutta ensi kerralla tuotekuvauksissa. Kuitenkin aika reilulle myyjä vaikutti.

Varmaan laittaisin neutraalin ja toteaisin, että myyjä oli valmis perumaan kaupat ja maininnan siitä että ensi kerralla tarkempi kuvaus. Itse mainitsen tosiaan kaikki nypytkin. Mieluummin niin, että ostaja yllättyy tuotteen olevan parempi kuin odotti kuin toisinpäin.

Yhteistyössä