M
murehtija
Vieras
Olin mieheni mukana hänen töissä ja illalla sitten vietettiin ns.vapaata porukalla.Tutustuin ensimmäistä kertaan kahteen uuteen työntekijään.Toinen on nainen ja ainut siellä.Tämä nainen joillain tapaa koko ajan hakeutui mieheni seuraa(tämän tosin vasta myöhemmin hoksasin). Myöhemmin illalla nainen humaltui hiukan ja alkoi ns.v.ttuilee minulle joka asiasta.
Alkoi kaikkea "olen saanut ymmärtää että olet erittäin mustasukkainen ja tiukka nainen"plaah plaah plaah... noh,mä silmät suurina kuuntelin sen ihmeellisiä juttuja,joita nähtävästi keksi kokoajan lisää ja lisää.
Tämä kaikki kuulemma siitä, että nainen joutui kerran lainaamaan miehelleni puhelinta, että mies soitti minulle kertoakseen..että akku on loppu ja jos jokin hätä yms. niin voi soittaa siihen naisen puhelimeen.Niin minä olen kuulemma luulosairas miehestäni ja vaarin hänen olevan aina puhelin auki minua varten jne.
kyllä hiukan tuntui pahalta nuo loukkaukset
Mitähän se oikein ajatteli? Ja mieheni ei ole tuollaista mitään antanut ymmärtää/keksinyt..kun en todellakaan ole sellainen.Mies aina tahtoo minun tietävän missä mennää ja onko esim.akku loppu,ettei sitten iske minulle paniikki yms.
Ja tälläisiä naisia ei kukaan kauaa kattele, jotka niskassa hengittää kokoajan.
että kyllä paha mieli tuli. Ja muutenkin nyt alkaa tuntua siltä,että tämä nainen on ihastunut mieheeni.Alkanut soittelee silloin tällöin hänelle jne.
Alkoi kaikkea "olen saanut ymmärtää että olet erittäin mustasukkainen ja tiukka nainen"plaah plaah plaah... noh,mä silmät suurina kuuntelin sen ihmeellisiä juttuja,joita nähtävästi keksi kokoajan lisää ja lisää.
Tämä kaikki kuulemma siitä, että nainen joutui kerran lainaamaan miehelleni puhelinta, että mies soitti minulle kertoakseen..että akku on loppu ja jos jokin hätä yms. niin voi soittaa siihen naisen puhelimeen.Niin minä olen kuulemma luulosairas miehestäni ja vaarin hänen olevan aina puhelin auki minua varten jne.
kyllä hiukan tuntui pahalta nuo loukkaukset
Ja tälläisiä naisia ei kukaan kauaa kattele, jotka niskassa hengittää kokoajan.