Mitähän nyt pitäis ajatella... raskaanako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana...

Vieras
Tein tänään apteekin oman raskaustestin. Tulos haamuviiva..
Olen ällikällä lyöty!!!
Edelliset kuukautiset alkoi kaksi viikkoa sitten ja jatkuvat edelleen ruskeana tuhruna. Tässä siis suurin syy, miksi tein testin, koska normaalisti kuukautiset kestää 4-5 pvää eikä sen jälkeen ole mitään tuhruttelua.
Kun odotin esikoistani, tuhruttelin ruskeaa vuotoa pari viikkoa ja vertakin tuli. raskaus silti jatkui.
Toinen syy miksi testasin, oli että huomasin itsessäni samoja piirteitä kuin silloin kun odotin esikoistani.

Miten h*****ti nyt pitää toimia! Kuinka kauan testi voi näyttää plussaa, jos kyseessä olikin keskenmeno? Edelliset kuukautiset oli ihan normaalit, joten mahdollista on että olen ollut tähän päivään asti tietämättäni raskaana. Toisaalta tää vuoto on mulle edellisestä raskaudesta ihan tuttu juttu, joten nyt en tiedä menikö kesken vai olenko edelleen raskaana!

Olen suoraan sanottuna shokissa nyt..

vaikee sanoa. mulla oli oletetussa keskenmenossa just tollasta, mut raskaudessa myös menkat ja vuotoa. Hmmm. testi parin päivän kuluttua uudestaan tai sit terveyskeskuksessa, tai ultra yksityisellä?

Ajattelin, että jos teen testin uudestaan ensi viikolla, ja jos se ei näytäkään enää positiivista niin sit kyseessä on ilmeisesti keskenmeno. Vai tietääkö joku, kuinka kauan testi näyttää positiivista?

Yhteistyössä