Mitähän tää mun uni tarkoittaa...?

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Näin unta viime yönä siitä että mun hampaat mureni takaa ja lopulta irtos kokonaan. Syljeskelin niitä suustani mutta tuntui ettei ne lopu ollenkaan. Ja nimenomaan takahampaat, etuhampaat jäi.
Syljeskelin niitä hampaita jonkun auton vieressä, jossa sisällä istui mun kolme pikkusisarusta, mutta ne olikin ihan taaperoita vielä. Siskolla oli kauheen kuuma, ne oli jätetty autoon... Autossa oli myös kissa, ja pelkäsin että se karkaa, koska se oli jotenkin rakas. Siinä sitte hampaita tippu urakalla... Jotain muuta tapahtui välissä, en muista mitä, uni jatkuu...
Olen jossain koulussa liikuntasalissa. Siellä on monia entisiä koulukavereita, eri paikkakunnilta. Pain kaverin kanssa otimme sitten oluet siellä kesken koulupäivän (en kyllä tajua :D ), ja meidän piti päästä takaisin liikuntasaliin. Sinne ei sit meinannutkaan löytää takaisin, ovi josta sinne pääsi, olikin ovi jonnekin suihkuun. Nousimme rappusia, ja yksi kaverini kaatui niin että kuoli samantien :( Toinen kaverini vain joi olutta ja suri, mutta sanoi kuitenkin että kaikkihan me kyllä kuollaan, ei hätää...

Jotenkin noin meni uni...Osaisko kukaan kertoa uneni tarkoituksesta? :)

Yhteistyössä