Mitähän tää voi olla.. rv 24.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eilen illalla oli aivan kaamea selkäkipu joka kesti useamman tunnin. Alkoi illalla salattujen aikaan (aloin tiedostaa selvästi kivun) ja loppui vasta kun menin sänkyyn maate eli siis loppunut varmasti vasta kun olen nukahtanut.
Sitä ennen koitin kyllä vaihtaa asentoja jos johtuisi siitä. Mutta ei vaikutusta.

Kipu oli samanlaista kuin esikoista odottaessa alkoi supistukset selän puolelta..
Eli nuo taisi olla suppareita..

Olen sairaslomalla töiden aiheuttamien supistusten vuoksi. Ja painetta tuntuu alhaalla jos stressaa tai rehkii liikaa. Mutta nyt on kuitenkin pissiessäkin alkanut tuntua kovaa painetta tuossa häpykummun päällä.

Jotenkin minua pelottaa että tämä kaveri tulee täältä ennen aikojaan pihalle :(
Näillä viikoilla hyvin hyvin pieni mahdollisuus selvitä.. :'(

Onko muilla kokemuksia asiasta?

Alkuperäinen kirjoittaja pieniJahentoOte:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kannattaa soitella polille jos vaikka saisit estolääkityksen niihin jos supistuksia ovat.

nyt tänä aamuna ei oo ollut liitoskipuja kummempia.. mutta tuo eilinen ilta oli hirveä :(

Sinuna kävisin varmistuttamassa asian.

kun en oikein pääse täältä millään ja nyt kun tosiaan ei mitää niin kehtaisi turhaan lähteä..

Kannattaa soitella polille jos vaikka saisit estolääkityksen niihin jos supistuksia ovat.

nyt tänä aamuna ei oo ollut liitoskipuja kummempia.. mutta tuo eilinen ilta oli hirveä :(

Sinuna kävisin varmistuttamassa asian.

kun en oikein pääse täältä millään ja nyt kun tosiaan ei mitää niin kehtaisi turhaan lähteä..

Odottaessani omaani, soittelin melkein joka asiasta polille :ashamed: Taisin olla liiankin neuroottinen, mutta sitten aina mietin että parempi katsoa kun katua.

Taisit eilenkin kysellä täältä samasta asiasta. En edelleenkään ymmärrä, että miksi et halua käydä tarkistuttamassa tilannetta. Sitten on turha enää jälkikäteen jossitella, jos vauva alkaakin nyt syntymään. :/