mitähän tääkin äiti on ajatellut?

arghhh!!!! mua niin suututtaa tollaset itsekkäät omaan napaan tuijottavat juoppoämmät! ei oo tuolla akalla kyllä kaikki kotona,ei mitään sääliä,vauva pois ja uusille vanhemmille jotka lapsen todella ansaitsisivat. ton ikänen ei onneks vielä muista tosta mitään.. :'(

Tuskinpa, ikävä kyllä, otetaan vauva-parkaa huostaan... Annetaan takaisin kotiin "katuville" vanhemmilleen ja odotellaan seuraavaa kertaa milloin vanhempien juhliminen karkaa käsistä. Lapsi pois ja sterilisaatio, sanon minä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuskinpa, ikävä kyllä, otetaan vauva-parkaa huostaan... Annetaan takaisin kotiin "katuville" vanhemmilleen ja odotellaan seuraavaa kertaa milloin vanhempien juhliminen karkaa käsistä. Lapsi pois ja sterilisaatio, sanon minä.

niinpä..miten joillakin on pokkaa?! eikö tollasten ihmisten kavereiltakin ala tulla jo vähän sanomista? jos ois mun tuttu niin antasin kyllä sanan säilän paukkua niin että muistaa lopun ikänsä. mä nään aina punasta,jos viina menee lapsen edelle!! toivottavasti ämmä häpee tällä hetkellä kotonaan silmät päästään ja toivottavasti sen läheiset ei anna sen ikinä unohtaa miten idiootti se on.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Noi tollaiset kauheita juttuja lukea! Toivotaan ettei sitä lasta todellakaan anneta takasin niille "vanhemmille". Vaan oikeesti lasta haluaville!

Yhteistyössä