Mitähän tämä lorahdus mahtoi olla? *Ällövaroitus*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

HippuTAR

Vieras
Istuin lattialla ja yhtäkkiä lorahti jjotain niin että pikkarit kastui ihan kunnolla ja housutkin meni vaihtoon. Kirkasta, lievää, hiukan sellasta limaista nestettä. Ei haissu oikeastaan millekään. Pakko oli haistaa kun ensin ajattelin että on pidätyskyky kadonnut, mutta ei se kusta ollut.
Jos olisin raskaana niin väittäisin et olis ollu lapsivettä. Mut ku en oo.

Koskaan ennen oo mitään tollasta tullu. Saako täs ny peljätä että kyläs/kaupas tai jossain valahtaa yhtäkkiä housut märäksi?

Mulla kävi samoin vähän aikaa sitten, olin tietty töissä silloin ja valahti niin paljon et kastui farkutkin kunnolla. Samana päivänä alkoikin sitten menkat (joita ei kierukan takia ole vuosiin ollut) ja sitä kesti ja kesti viikkotolkulla. Kävin sitten lekurissa ja jonkunlainen kasvainhan sen vuodon aiheutti.
Nyt odottelen aikaa gynepolille..
Toivottavasti sullabjoku "lievempi" syy vuodolle!

Mulla on lasten syntymän jälkeen tosi runsas valkovuoto tai joku limajutska ovis aikaan. Alkkarit on aamuisin märät kun ei viitti pikkuhousunsuojaa yöllä pitää. Tosi vetistä.... Ärsyttävää ja ällöttävää.

[QUOTE="vieras";26343344]Ovislimaa alkoi tulla mulla vasta vähän vanhempana, ei nuorena ollut. Onko menkoista jotain 10-13pv?[/QUOTE]

No mä oon 35. Menkoista on kolmisen viikkoa mut toi mun kierto on 26-49 päivää.

Ekan lapsen oon saanu melkein 15 v. sitten, neljäs syntyi viime lokakuus. Sektion yhteydes poistettiin munasarjasta kasvain, hyvänlaatuinen. Mun äidillä on tän ikäisenä poistettu kohtu ja molemmat munasarjat kasvainten takia... Tosin oon maaliskuus ollu gynellä ultras eikä ainakaan silloin näkynyt muuta poikkeavaa kuin kiinnikkeitä.

En oo käyny uimas :rolleyes:

Yhteistyössä