Mitähän tämä on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Susanna74

Jäsen
31.10.2007
31
0
6
Hei!
Olen seurannut näitä keskusteluja ja päätin nyt rekisteröityä, koska me olemme myös vauvakuumeilijoita.
Jätin pillerit viime kesänä pois ja kierto on ollut sen jälkeen 24-28 päivää. Kaksi viimeistä kiertoa oli 28 päivää. Viime kierrolla oli hieman omituisia tuntemuksia ja vihlaisuja vatsassa ja ajattelin jospa olenkin raskaana. Nyt sitten kuitenkin kuukautiset alkoi kierron 28 päivänä. Tai nämä kuukautiset oli "vähintäänkin" omituiset. Ma oli hieman tuhruvuotoa ja eilen aamulla oli tosi paljon kirkkaanpunaista verivuotoa, joka päättyi kuin seinään eilen iltapäivällä. Tänään ei ole ollut mitään vuotoa. Hmm, laittaa mietityttämään, että mitähän tämä on... Onko jollain ollut samanlaisia kokemuksia? Päässä pyörii, että olikohan tämä ennenaikainen keskenmeno jne. Vai voiko olla??

Vuoto oli aivan kirkkaan punaista ja sitä oli paljon verrattuna normaaliin kuukautisvuotoon. Verihyytymistä en ole ihan varma... Hmm... Odottelen tässä vielä pari päivää ja katson mitä tapahtuu. Viikonloppuna teen testin jos vuoto ei ole jatkunut. Mietin vaan, että omituista, että vuoto alkoi juuri sinä päivänä kuin kuukautistenkin olisi pitänyt alkaa eli luulenpa, että nämä on normaalit kuukautiset vaikka ovatkin hieman "epänormaalit" :(

susanna: mulla oli yhdessä kierrossa vähän samanlaista. "oikea" vuoto sit alkoi muutaman päivän tauon jälkeen. tosin kaveripiirissä on myöskin niitä joilla on tullut tuollaiset "minikuukautiset" vaikka ovatkin olleet raskaana..

mulla tuo vuoto tuli muutamaa päivää aikaisemmin muutamana päivänä peräkkäin (vähän kerrallaan, esim aamulla tuli ja sit lopun päivään oli vuotamatta ) ja sit taas seuraavana päivänä uudelleen... ja sit oli muutama päivä taukoa ja menkat sit alkoikin muutaman päivän myöhässä oletetusta ajasta.

blogi:
http://hibbula.blogspot.com/

Yhteistyössä