Mitähän tässä pitäisi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Vaihtoehtoina seuraavat:

1. Mennä nyt nukkumaan, nousta klo 3 ylös, tehdä tunti töitä ja mennä klo 4 takaisin nukkumaan. Herätys aamulla klo 7.
2. Valvoa nyt kolmeen, tehdä tunti töitä ja mennä klo 4 nukkumaan. Herätys aamulla klo 7.

Kummallakohan tavalla olisi klo 3-4 virkeämpi?

Riippuu siitä, riittääkö sulle 3:n tunnin yöuni, ja siitäkin, miten hyvä sie oot heräämään.
Mie joutuisin jokatapauksessa heräämään klo 2, että oisin ihan virkku klo 3... Eli luultavasti päätyisin valvomaan suoraan sinne klo 3:en.
Tosin mie tuun vähällä unella toimeen, mutta muistelen, että sulla ois samaa "vikaa".

Outo työaika tarkoittaa sitä, että tänä yönä kello 3-4 asiakkalla on tietojärjestelmässään käyttökatkos, jonka aikana mä taas voin tehdä niihin järjestelmiin muutoksia. Yleensä muuutostöille varataan asiakkaan kannalta vuorokauden hiljaisin ajankohta eli ajankohta, jolloin käyttökatkoksesta on vähiten harmia asiakkaan normaalille työlle. Useimmiten se on juuri yöllä kolmesta neljään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Riippuu siitä, riittääkö sulle 3:n tunnin yöuni, ja siitäkin, miten hyvä sie oot heräämään.
Mie joutuisin jokatapauksessa heräämään klo 2, että oisin ihan virkku klo 3... Eli luultavasti päätyisin valvomaan suoraan sinne klo 3:en.
Tosin mie tuun vähällä unella toimeen, mutta muistelen, että sulla ois samaa "vikaa".
Mulle riittää kyllä luhytkin yöuni, jos saan herätä aamulla. Lähinnä mietin, että jos menen nyt kolmeksi tunniksi nukkumaan, olenko klo 3 ihan zombie.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulle riittää kyllä luhytkin yöuni, jos saan herätä aamulla. Lähinnä mietin, että jos menen nyt kolmeksi tunniksi nukkumaan, olenko klo 3 ihan zombie.

Niin... mie oisin ainakin.
Siksi mun pitäskin herätä jo kahdelta heräämään sitä klo 3:a varten... joten mulle ainakin ois helpompi valvoa, kun nukkua pätkä, sit herätä ja sit taas nukkua lisää.

Mä valvoisin siihen kolmeen ja menisin vasta sen työn jälkeen nukkumaan. Jos nyt nukut sen kolme tuntia niin joka a) oot ihan zombie kun heräät tai b) et saa sen neljän jälkeen enää unta.

Uusimmat

Yhteistyössä