Mitähän tolle lapselle pitäis syöttää että nukkuisi läpi yön...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mami

Vieras
Meillä on 1vuotias lapsi, jonka imetyksen lopetin n. viikko sitten. Siihen asti imetin siis myös muutaman kerran yöllä. Nyt sitten huudetaan... Illalla mennään ihan nätisti nukkumaan, mutta puolen yön jälkeen alkavat huudot. Tänä aamuna nousin sitten lapsen kans 7 aikaan, ja annoin heti lämpimän ruuan, jonka hän hotkaisi alta aika yksikön. Eli ilmeisesti on siis itkenyt nälkäänsä:(

Mitä mä voin tolle muksulle syöttää että se pitää nälän koko yön? Eilenkin söi kuitenkin KOLME lämmintä ruokaa, yhden hedelmäsoseen, karjalan piirakan ja illalla puuroa marjasoseen kans. Maitoa ei juurikaan juo, juo muutenkin tosi vähän. Yritän aina ruuan yhteydessä saada edes pari kulausta menemään... Yöllä olen antanut vettä nokkamukista.

Kertokaas mitä teen? Aika väsy olo alkaa olemaan... unta on nyt viikon aikana tullut n. 2-3h/yö.

En usko että huutaa nälkäänsä, vaan sitä tissiä kaipaa edelleen. En kyllä antaisi edes vettä yöllä, yksivuotias pärjää kyllä juomattakin yön. Kyllä se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
En usko että huutaa nälkäänsä, vaan sitä tissiä kaipaa edelleen. En kyllä antaisi edes vettä yöllä, yksivuotias pärjää kyllä juomattakin yön. Kyllä se siitä.

Mä olen aatellu että jos sillä on jano yöllä, kun päivällä juo niin vähän... Aika voimakastahtoinen lapsi kyllä on, että voihan se tuo tissiahdistuskin vaikuttaa... hampaitakin tulee...

Ruokaa näyttää menevän hyvin päivän aikana joten tuskin nälästä on kyse. Yritä tosiaan sitä juomista saada menemään mutta luulempa myös että tissiä vaatii öisin. Onko mahdollista että isä rauhoittelisi pientä öisin niin et ole tisseinesi ja tuoksuinesi hänen lähellään...muutaman yön jälkeen luulisi helpottavan :) Voimia!

vettä minäkin olen aina antanut jos lapsi on yöllä huutanut. minä lopetin imetyksen 1v3kk ja muutama yö meni itkiessä mutta sitten alkoivat täydet yöunet. lapsi oli vain tottunut saamaan tissiä öisin.

Alkuperäinen kirjoittaja noppa:
Ruokaa näyttää menevän hyvin päivän aikana joten tuskin nälästä on kyse. Yritä tosiaan sitä juomista saada menemään mutta luulempa myös että tissiä vaatii öisin. Onko mahdollista että isä rauhoittelisi pientä öisin niin et ole tisseinesi ja tuoksuinesi hänen lähellään...muutaman yön jälkeen luulisi helpottavan :) Voimia!

Juu... ennen söi aika huonosti, mutta nyt kun en ole imettänyt, niin ruokakin on alkanut maistumaan. Ja on usein tosi nälkäinen, vaikka edellisestä ruuasta olis vasta pari tuntia. Siksi ajattelin että jos nuo yöhuudotkin johtuu nälästä... Kun ilta/iltayö menee kuitenki ihan hyvin... en tiedä.. Isää en kyllä viitsi nyt vaivata, kun hän on tehnyt 6 päivää viikossa ympäripyöreitä työpäiviä, ja on jo valmiiksi tosi väsynyt... :(

...Meillä nälkäkurjet alkoi tehdä tuota vähän yli vuoden ikäisenä ja tein niin että istutin suhtpimeään keittiöön lapsen yöllä yhden aikaan ja tein mikropuuron,hiljaa ja rauhassahämyssä syötin ja hiljaa takaisin sänkyyn...yhden yön jälkeen nukkui taasyöt! Ei tttunut!! heräämäänyöllä syömään vaan jotenkin sai katkaistua kierteen sillä.Annoin neuvon tuttavallekin, joka kokeili ja ekasta kerrasta toimi myös heillä! Onnea matkaan!!

Yhteistyössä