Mitähän vois saada Teutonioista huutiksessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Ostettu 2005 vuoden lopussa ja ollut silloin käytössä. Välissä taukoa ja osttettu taas käyttöön 2008 alkuvuonna ja käytetty n. vuosi 2009 alkuun asti. Sen jälkeen ollut käyttämättömät. Laiskana en ole saanut laitettua aikaisemmin myyntiin.

Malli Teutonia Mistral Sport, hoitolaukku, pehmeä kantokoppa, heittoaisa, hyttysverkko, sadesuoja ja kaikki alkuperäiset osat. Hyvin pientä käytön jälkeä näkyvissä, ilmakumipyörät renkaina. Mitään rikkoutumaa ei ole. Säilytetty aina sisällä.

Mitähän vois pyytää? 750e maksettiin uutena koko paketista, mutta siitähän on aikaa.oisko joku 200e realistinen pyynti?

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kyllä teutonioista maksetaan. Varsinkin jos ehjät ja hyvät. Ehkä jostain emmaljungista ei, mut nehän painiikin ihan eri sarjoissa :D

Olen samaa mieltä. Emmaljungista maksaisin, Teutonioista en juuri satasta enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Kyllä teutonioista maksetaan. Varsinkin jos ehjät ja hyvät. Ehkä jostain emmaljungista ei, mut nehän painiikin ihan eri sarjoissa :D

Olen samaa mieltä. Emmaljungista maksaisin, Teutonioista en juuri satasta enempää.

Siis olet täysin eri mieltä?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Siis olet täysin eri mieltä?

Siis täysin samaa mieltä, että painivat jonkun verran eri sarjassa.

Teutoniat menevät tosi hyvin, me myytiin vuoden 2007 Prestiget hintaan 350 euroa, mukana tosin peruspakettia parempi sadesuoja, rengassuojat, hoitolaukku, hyttysverkko, kova kantokoppa. Maksettiin itse tuosta paketista 850 ?. Meni varmaan viikossa.

Yhteistyössä