Mitäköhän mahtaa tarkoittaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Hihhu? Poika sitä hokee hirveästi eikä lopeta, hirmu hauskaa on pojulla. Kun kysyn että mitä se tarkoittaa tai mikä se on niin vastaus on päiväkodinhoitajan nimi "Sanna" :D . Huomenna selviää ehkä mitä se meinaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mulle tulee mieleen sama kun muillakin vastanneilla :|

|O |O Toivottavasti sana on tullut jostain leikistä ja meinaa jotain ihan muuta :|

No juu, pienet lapset kuulee yhtä, sanoo toista ja tarkoittaa kolmatta :D
Mun esikoinen sanoi parivuotiaana koko ajan "hiipi" ja loukkaantui kun en tajunnut mitä tarkoitti. Sehän oli (tietty :D ) lempi-täti päiväkodista, jonka nimi oli Virpi. Mutta kun ei lapsi osannut sitä lausua =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...

Niin mullekkin..

Ooh sinullakin! Mistäköhän poika olisi kiroilua kuullut :( , itse en kiroile pojan kuullen tai kotona pojan ollessa paikalla :saint:

Mun lapsille riitti kaksi päivää päiväkodissa sen oppimiseen että on "hauskaa" hokea pissakakkapyllypersevittua... |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kimalle84:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Vittu mulle kyl ekana tuli mieleen...

Niin mullekkin..

Ooh sinullakin! Mistäköhän poika olisi kiroilua kuullut :( , itse en kiroile pojan kuullen tai kotona pojan ollessa paikalla :saint:

Mun lapsille riitti kaksi päivää päiväkodissa sen oppimiseen että on "hauskaa" hokea pissakakkapyllypersevittua... |O

Onkohan meidän lapset samassa tarhassa :o ?

Yhteistyössä