mitäköhän sitä tekis, ottaisko buranan vai ei.. (turhis )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
on tää vaikeeta..toi mun kyynärpää on siis vaivannut jo kesästä asti, hermorata tutkimukseen oon pääsemässä joskus, ja oon sellaista tukea siinä käyttänyt joka auttaa, mut nyt mulla on koko kyynärpään iho ihan rikki, eli iho ei kestä sitä tuen käyttöä..
noh, en sit oo käyttänyt sitä, joka taas johtaa siihen, et käsi särkee, tänään tonne olkapäähän asti.
kaapissa olis iiiiiso purkillinen 600 buranaa joka auttaa, mut koska mulla on menkat, en viittis sitä ottaa, kun sit mä vuodan ku seula:kieh:

olis mulla kyllä iso purkki panadoliakin, mut se taas ei auta tohon kipuun, en tiiä miksi, enkä viittis ottaa sit sitä ku sit vast veetuttaakin kun on lääkinnyt itseään turhaan.

voisko joku amputoida ton käden, tosin mä luulen et mun säkällä mulla olis ultimaaliset haamukivut|O

Ota mixinä molempia.

Mä voin amputoida sun käden jos lupaat amputoida mun polven...

Viettää polven 1v päivää (tällä päivämäärällä kaaduin vuosi sitten ja sen jälkeen on tuo burana ja panadol ja moni muukin lääke tullut tutuksi....)

Ota mixinä molempia.

Mä voin amputoida sun käden jos lupaat amputoida mun polven...

Viettää polven 1v päivää (tällä päivämäärällä kaaduin vuosi sitten ja sen jälkeen on tuo burana ja panadol ja moni muukin lääke tullut tutuksi....)

joo, amputaatio-vaihtarit:D
tai voitais vaihtaa, ota sä tää käsi, mä otan sun polven, vaihtelua kipupaikkaan:laugh:

ja otin taas sitä panadolia, siinä toivossa et se auttais, ja jos ei ni sit turvaudun buranaan..

Ai, Burana lisää sulla vuotoa? Mulla on ihan toisinpäin. Syön kuurina aina pari ensimmäistä vuotopäivää Buranaa, niin pystyn jotenkuten normaaliin elämään kuukautisten aikana. Vähentää vuotoa huomattavasti..

Ai, Burana lisää sulla vuotoa? Mulla on ihan toisinpäin. Syön kuurina aina pari ensimmäistä vuotopäivää Buranaa, niin pystyn jotenkuten normaaliin elämään kuukautisten aikana. Vähentää vuotoa huomattavasti..

mä söin just kk sit kuurin buranaa ennen menkkoja, lopetin siis sen pari päivää ennen ku menkat alko ja voi vee sitä vuodon määrää:mad:
sama homma allergialääkkeiden kanssa, niistä saan lisäiloksi myös krampit ja kamalat tuskat:x

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23444110:
joo, amputaatio-vaihtarit:D
tai voitais vaihtaa, ota sä tää käsi, mä otan sun polven, vaihtelua kipupaikkaan:laugh:

ja otin taas sitä panadolia, siinä toivossa et se auttais, ja jos ei ni sit turvaudun buranaan..

Tuo vaihtokin ihan varteen otettava vaihtoehto =)

Kävin tänään taas vaihteeksi lääkärissä, ja jo ovella lääkäri että polven takia tulit taas... Tuumasin vaan että mitäpä sitä hyvää vaivaa vaihtamaan.....

Mä olen jo joutunut tuosta buranasta ja panadolista siirtymään järeämpiin lääkkeisiin... Epäillään että hermoja vaurioitunut tähystyksessä....

Tuo vaihtokin ihan varteen otettava vaihtoehto =)

Kävin tänään taas vaihteeksi lääkärissä, ja jo ovella lääkäri että polven takia tulit taas... Tuumasin vaan että mitäpä sitä hyvää vaivaa vaihtamaan.....

Mä olen jo joutunut tuosta buranasta ja panadolista siirtymään järeämpiin lääkkeisiin... Epäillään että hermoja vaurioitunut tähystyksessä....

mulla on kans ilmeisesti hermo jumissa tuolla kyynärpäässä, nyt säteilee tonne olkapäähän ja niskaan..sormet kramppaa välillä ja kaikkea muuta mukavaa.
ortopedi lähetti vaan lapun et katotaan 3kk päästä, ei oo kiireellinen lähete..huoh..

Noh, näillä kivuilla mitä ap:lläkin uskon olevan niin ei paljon puolikas burana ja panadol auta.
Mutta usein saa aika hyvän vasteen kun ottaa 600mg buranaa ja 1g panadolia...

Jatkuva kupuilu on noh per*eestä...

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23444189:
mulla on kans ilmeisesti hermo jumissa tuolla kyynärpäässä, nyt säteilee tonne olkapäähän ja niskaan..sormet kramppaa välillä ja kaikkea muuta mukavaa.
ortopedi lähetti vaan lapun et katotaan 3kk päästä, ei oo kiireellinen lähete..huoh..

Auts, ei kuulosta hyvälle...
Mulla tosiaan tähystyksen yhteydessä todennäköisesti vaurioitunut jonkin verran hermoja... Tai polven kosketusarkuus arkuus antaisi viitteitä siitä. Mä olen nyt jonkin aikaa odottanut vastausta siihen et katsooko ortopedi jossain vaiheessa mun polvea uudestaan. Tänään lääkäri yritti jopa soittaa ortopedian kuvakonsultaationumeroon (älä kysy tarkemmin mikä toi on). Mutta eihän sieltä kukaan vastannut...

Auts, ei kuulosta hyvälle...
Mulla tosiaan tähystyksen yhteydessä todennäköisesti vaurioitunut jonkin verran hermoja... Tai polven kosketusarkuus arkuus antaisi viitteitä siitä. Mä olen nyt jonkin aikaa odottanut vastausta siihen et katsooko ortopedi jossain vaiheessa mun polvea uudestaan. Tänään lääkäri yritti jopa soittaa ortopedian kuvakonsultaationumeroon (älä kysy tarkemmin mikä toi on). Mutta eihän sieltä kukaan vastannut...

tää ei onneks särje jatkuvasti, nyt ollu vähän parempi sen viimekertaisen buranakuurin jälkeen, oli vissiin joku tulehdus siellä hermossa ni lähetteli vähän vääriä singnaaleja hätäpäissään:kieh:
onneks ei oo ku huominen enää töitä ja sit alkaa loma, saa käsi taas vähän huilata:D

Mä mietin samaa joka päivä jo neljättäköhän viikkoa.... Ja en vaan pysty olee ilman. Selkä jostain syystä ei tykännyt kahden päivän kahdeksan tunnin seisomisesta, ja nasahti sitten niin että koko ajan täytyy varoa. Pelkään maksani puolesta :( Tämmönen paniikkipirkko kun olen...

Olen aina syönyt nimittäin paljon buranaa ja panadolia kun jo penskana kärsin kauheista päänsäryistä.

Mä mietin samaa joka päivä jo neljättäköhän viikkoa.... Ja en vaan pysty olee ilman. Selkä jostain syystä ei tykännyt kahden päivän kahdeksan tunnin seisomisesta, ja nasahti sitten niin että koko ajan täytyy varoa. Pelkään maksani puolesta :( Tämmönen paniikkipirkko kun olen...

Olen aina syönyt nimittäin paljon buranaa ja panadolia kun jo penskana kärsin kauheista päänsäryistä.

Mua joku lääkäri lohdutteli tuossa jossain vaiheessa syksyä, kun olin n. 6kk syönyt lähes tauotta Buranaa että ei ne oikeasti oo niin pahioja mitä annetaan ymmärtää... Ja jos tuntuu ettei noita uskalla syödä niin pyytää vaan jotain muuta särkylääkettä....

Mun maksa mahtaa olla aika kunnossa, vuosi syöty särkylääkkeitä, pienenpieniä taukoja tosin mahtuu muutamia...

Mua joku lääkäri lohdutteli tuossa jossain vaiheessa syksyä, kun olin n. 6kk syönyt lähes tauotta Buranaa että ei ne oikeasti oo niin pahioja mitä annetaan ymmärtää... Ja jos tuntuu ettei noita uskalla syödä niin pyytää vaan jotain muuta särkylääkettä....

Mun maksa mahtaa olla aika kunnossa, vuosi syöty särkylääkkeitä, pienenpieniä taukoja tosin mahtuu muutamia...

Okei.. No mä oon pystynyt kyllä vuosien mittaan pitämään noita taukoja, suht pitkiäkin.. Mut sit sekin on kamalaa kun mulle tulee yhdenkin buranan jälkeen seuraavana päivänä särkylääkepäänsärky :/

Ibuprofeeniahan käytetään varta vasten hillitsemään runsasta kuukautisvuotoa, mut ehkä ap on joku luonnonoikku siinä asiassa ja toimii kroppa päinvastoin...

http://www.uku.fi/laakekasvatus/sairaus-kuukautiskivut.shtml

[QUOTE="outoa";23444540]Ibuprofeeniahan käytetään varta vasten hillitsemään runsasta kuukautisvuotoa, mut ehkä ap on joku luonnonoikku siinä asiassa ja toimii kroppa päinvastoin...

TIEDTK LKKEIST -lketietoutta peruskoulujen opetukseen[/QUOTE]

juu, mä en todellakaan tiedä miksi näin, mut jokatapauksessa näin käy..samoin noi allergialääkkeet, kukaan lääkäri tms jolta asiaa oon kysyny ei oo osannu sanoa mitään siihen et vuodan ku seula niiden syönnin aikana.
tosin mä olen allerginen lähes kaikille yskänlääkkeillekin, ja sulfalle ym ym lääkkeille, et se voi olla et noissakin on joku tietty aineosa joka vaikuttaa vaan sit mulle..

Yhteistyössä