Mitäköhän tää on??? (ei herkille, sisältää kaikennäköstä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Kirjoittelin eilen varhaisesta keskenmenosta mikä ei ole ihan 100% varma juttu, mutta... Kun minulla nyt oli tuo viikon vuoto hyytymineen päivineen, vuoto loppui tiistaina, mutta nyt onkin tullut lähinnä "ovisliman" tyylistä keltaista vuotoa!? Tiedän sen verran että se liittyy keltarauhashormooniin, mutta eikös se surkastu kun kuukautiset alkavat ja sen toiminta loppuu periaatteessa kokonaan??? Liittyykö tämä nyt tuohon keskenmenoon vai mitäköhän tässä pitäisi tehdä?

Pelkään kohtutulehdusta, kun sairastin sellaisenkin keskeytyneen keskenmenon yhteydessä. Alkanut kuvittelemaan ihan olemattomia joka asiasta, kun en kuitenkaan haluaisi vaarantaa omaa hedelmällisyyttä oman typeryyden takia...

Mites toi sun viikon vuoto, oliko se yhtä runsasta/runsaampaa kun menkat? Mulla meinaan raskaus alkoi viikon vuodolla, joten se ei tosiaan aina ole merkki keskenmenosta.

Jos sulla ei mitään tulehdusoiretta ole (lima ei ole sellainen), kuten kipuilua, särkyä, kuumetta yms, niin lääkäri tuskin osaa auttaa vielä näin varhaisessa vaiheessa.

Minä odottelisin ja tekisin testin muutaman päivän päästä. Plussa on ainakin haalentunut jos kyse on ollut keskenmenosta. Jos plussa edelleen vahva, niin alkuraskauden ultraan rv 7

No se oli samanlaista runsaudeltaan mitä kuukautiset normaalisti, mutta pieniä hyytymiä tuli aika paljon mikä ei ole mulle normaalia. Minkälaista vuotoa sulla sitten oli, kun se viikon kesti? Mulla on vähän ällötystäkin ja jotenkin outo olo. Haen tänään r-testin, kun maanantaina vai olikohan tiistaina testasin viimeksi.

Yhteistyössä