Mitäköhän tässä keksis pojun kanssa illaks?

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Iltapäivällä puheltiin miehen kanssa, et illalla lämmitellään sauna ja haetaan jotain hyvää syötävää. Äsken miehen kaveri tuli käymään ja pyys miestä mukaansa toiselle kaverille illaks. Siellä saunoisivat ja sit baariin. Mies sitten päätti, et ku ei oo viimeks ku reilu kuukaus sitten ollu liikenteessä, ni lähteekin nyt. Yksinäni en pääse puita hakemaan saunan lämmitystä varten, kun oon kahdestaan pojun kanssa, joten meitin saunominen jää nyt pois. Täytyy huomenna sitten lämmitellä se sauna. Mitäköhän sitä keksis illaksi? Poju menee nukkumaan puol 9 aikaan, joten loppuillan vietän yksinäni... Täytyy vissiin kaivaa taas hyvät Deppin leffan esiin ja hautautua sohvan pohjalle...

minä oisin jo ukon nirhannu sinun asemassa tai ainaki pistäny hakeen mulle pizzan ja karkkia ja sitte ne sauanpuut, ajattelmaton tuommone jos ei osaa kieltäytyä jos teillä on ollu suunnitelmat. ja koskas sä ite viimeks olitkaan päässy baariin.,.

Alkuperäinen kirjoittaja no on perkele:
minä oisin jo ukon nirhannu sinun asemassa tai ainaki pistäny hakeen mulle pizzan ja karkkia ja sitte ne sauanpuut, ajattelmaton tuommone jos ei osaa kieltäytyä jos teillä on ollu suunnitelmat. ja koskas sä ite viimeks olitkaan päässy baariin.,.

Ite oon lähössä ens viikendinä ku pitäis pikkujouluja viettää...jos sekään onnistuu ku suurin osa vieraista on jo perunut tulonsa ja loputkaan ei oo varmoja. Ja edellinen kerta miulla oli syyskyyn puolivälissä ku oltiin miehen ja kamujen kans miehen synttäreitä juhlimassa.

Ei tuo sinänsä miuta haittaa. Eniten ärsyttää se, et toi lähtö tuli tollee extemporee. Ite kuitenkin jos jonnekkin lähden, ni mies tietää siitä takuuvarmasti jo muutaman viikon etukäteen.

Tuos viel lähtiessään sano, ettei tiiä, et tuleeko yöks kotio ja jos jää kaverinsa luo, ni haenko aamulla. Sanoin, et saapi kävellä, et mie en lähe aamulla muutaku pojun ja koirien kans lenkille... Sanoi sitten tulevansa yöllä taksilla kotio, jollen kerta hae aamulla. Hölömö mies.

Yhteistyössä