Mitäköhän tekisi noille vauvan tavaroille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hää"

Vieras
Siis meillä yksi lapsi, kohta 2-vee. Mietinkin että mitäköhän noille vauvatavaroille pitäisi/voisi tehdä?

Asutaan ahtaassa kolmiossa jossa ei ole ylimääräistä säilytystilaa. Häkkivarasto on aika täynnä. Nyt makkarin nurkka TURSUAA ylimääräistä kamaa. On vaunukoppaa, pieniä vaatteita, vauvaleluja pussissa ym, mitä nyt on jäänyt ylimääräiseksi. Kaapissa on kaukaloa ja alustaa, hoitopöytää...

Nyt mietinkin että mitä noille tekisi. Pistäiskö myyntiin ja JOS tulee joskus toinen niin ostaa uudelleen vai säilöiskö tietyksi ajaksi, vaikka vuodeksi (jos vauvakuume yllättää ja aletaan "toisen tekoon,") ja sitten möisi? Nyt ei mitään innostustakaan toiseen lapseen että tämän hetken tunnelmissa säilyttelen noita turhaan.

Äh. Että on taas vaikeeta.

Mitä te olette tuossa tilanteessa tehneet?

Mulla oli toinen lapsi jo syntymässä kun esikoinen 2 v täytti. Olin siis säästänyt ison osan tavaroista, osan myynyt pois. Tokan lapsen jälkeen myin pois kaiken. Nyt kun kolmas on tulossa niin ollaan taas saatu ostaa kaikki uusiksi, mutta en mä kyllä niitä olisi vuosikausia säästänytkään vaikka jo tokan jälkeen olisin tiennyt että haluamme vielä lisää lapsia.

Pistä myyntiin...saa niitä uusia sitten jos vielä tarvetta tulee :)

Yhteistyössä