Mitäpä mieltä miehet??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Katariina

Vieras
Mitä miehiin tulee,niin hauskapa olisi tietää mihim mies/miehet naisessa eniten vetää puoleensa.Silmät naurusuu,tyylikkyys,pukeutuminen vaa kauniit sääret?Itsellä on kauniit sääret,enkä niillä mitenkään hehkuttele,olen vain saanut synnyinlahjana sääreni.Mutta joskus/useimmiten häiritsee,että säärien tuijotus on ensimmäinen asia,jonka miehet minussa näkee.Olisi paljon eroottisempaa,kun katsotaa silmiin ja näkymättömät säteet vain lentelee ympärillämme,säteet jotka tuntuu mahanpohjassa asti.Taidan sitten olla outu olio,mutta näinmpä koen ja näen miehisen miehen.Ja sitten huppista sitä huomaa ihastuneeensa kuin koulutyttö teiniaikoina.Jäänpä odottamaan vastauksia,mielipiteitä toiveena josko edes yksi tulisi ja innostuisi vastaamaan.Katariina.

Hei.voin ainakin omalta kohdaltani sanoa että katson naisia usein ensin kasvoihin ja erityisesti silmiin. pieni silmäpeli piristää aina päiväã vaikka ei johtaisikaan pidemmälle. mun silmissä on kuulemma jotain joka saa naiset kiinnostumaan.tiedä siitä sitten...

Joo kyllä mun mielestä se katseiden kohtaaminen eli silmät on se juttu. Onpa monta kertaa jäänyt häitsemään kun on katseet kohdannu ja mahanpohjassa on heti kouraissut , eikä ole asialle tullut tehtyä muuta kun jatkaa salaa katselua ja huomata myös hänen tekevän niin.

Iloinen ja säteilevä ilme. Jos nainen leväyttää luontevasti 'juliaroberts'-tyyppisen hymyn, olen aika mennyttä miestä. Sen jälkeen muut ulkoiset avut ovat aika vähämerkityksisiä.

Sellainen eroottissävyinen silmäpeli ja vieno hymy on ykkönen.

Usein kuitenkin naisessa kiinnittää huomion pyöreä, kiinteä peffa, joka ainakin minulla saa aikaan sysäreitä, kun housujen saumat uppoavat poskien väliin.

Rinnat tulevat kolmantena, mutta niissä jostain syystä ei koko juuri merkitse. Ehkä eniten rintojen ryhdikkyydellä on merkitystä.

Kyllä kokonaisuus ensin pistää silmään, mutta kyllä täytyy myöntää että katseeni siirtyy sääriin. Älä turhaan häiriinny jos sääriäsi tuijotetaan kyllä monet miehet pitävät kauniista sääristä eikä katsele rintojen kokoa.

Yhteistyössä