Mitäs isänpäivälahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsen isälle en mitään, eipä hänkään mulle kukkaa tuonut eikä toivotellut hyvää äitienpäivää. Omalle isälle en todellakaan tiedä, jokavuotinen ongelma. Ja sit vielä pojalta ukille jotain. Ihan kun joululahjoissa ei olis tarpeeks tekemistä.

tupakkitossut, joku vuorisen kirja ja ehkä cd tai sit annan sen cd:n joululahjaks ja tietysti hänen lempiruokaa on ruuaksi ja lasten tekmät kortit, tämä kaikki siis omalle miehelleni eli lasteni isälle

Lapset piirtävät kortit haluamalleen miessukulaiselle ( kun omalle isälleen ei erinäisistä syistä voi tuota korttia lähettää ) ja omaa isääni muistan käymällä lapsikatraan kanssa siellä kahvilla. Äitini miesystävä saa minulta onnittelupuhelun.

Isänpäivälahjoja en ole juuri koskaan ostanut, sillä minä olen huomannut että oma isäni pitää parhaimpana lahjana sitä kun saa omat lapset ja lastenlapset luokseen tuona merkkipäivänä :)

en tiiä, iskä niin vaikee.. se ostaa mitä tarvii ja krääsää ei keräile. taidan tehdä voileipäkakun kun se on iskän herkkua, ja vaikka arvan tai lotto-kupongin ostaa. :)

lasten isä saa viivi ja wagner pitkät-kalsarit, lasten koulu ja eskari-lahjukset sekä kakkuva

Isompi askartelee tarhassa kortin ja oman lahjan. Hankin miehelleni Anttilasta Muumi Pappa mukin ja matalan lautasen. Saavat lapset laittaa niihin aamupalan isänpäivän aamuna. Omalle faijalle ja appiukolle ei mitää hajua. Lapsilta varmasti kortit jos ei mennä käymään.

Yhteistyössä