Mitäs jos mä lopettaisin päivällä imettämisen ja antaisin tissiä vaan öisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Vai lopettaako kokonaan,päivisin Vanessa haluaa tissin suuhun ja heti pois ja taas tissi suuhun,tätä jatkuu all time long..
Ei tässä nyt vaan ole mitään järkeä enää kun ei se ime sitä tissiä että se saisi edes vähän maitoa,yöllä kyllä sitten malttaa syödä :|

Alkuperäinen kirjoittaja no:
mitä sä sitä täälä kyselet? tee niinku parhaaksi näet. Ja oikeesti, ei kukaan anna lapselleen nimeksi Vanessa.. hyi helvata.

Ei annakaan,saati esikoisen nimeksi Jessica :/
Mutta mä en nyt nimistä alkanut tässä keskustelee,se ketju löytyy varmaankin etusivulta,mene sinne :D

Eikös parempi olis just toisinpäin? Yöt hiljaa nukkuu ja päivällä hereillä ja syö? Tiedän kyllä että se on aika ärsyttävää kun yks roikkuu kannussa kiinni aina vaan.

Mä nyt tuohon imetysjuttuun...

Syökö monta kertaa yössä? Jos antaa vaan yöllä niin riittääkö maito sit seuraavaan yöhön..

Mä oon IRL imetystukihenkilö että..jos haluut jottai kysyä niin. :D :D

Minkö ikäinen tämä pikku-prinsessa on? Ehkä maailma on niin mielenkiintoinen ettei malta syödä päivällä. Meillä oli sama juttu... Joskus auttoi, kun imetin päivälläkin hiljaisessa ja makuullaan. Tosin ei sekään enää auta, kun pitää liikkua koko ajan;)

Alkuperäinen kirjoittaja Dorde:
Eikös parempi olis just toisinpäin? Yöt hiljaa nukkuu ja päivällä hereillä ja syö? Tiedän kyllä että se on aika ärsyttävää kun yks roikkuu kannussa kiinni aina vaan.

Mutta kun se hylkii sitä tissiä,imee ihan hetken ja sit sylkee pois ja samantien haluaa sen taas takas suuhun.. ja tätä jatkuu koko ajan.
Sitten kun annan pullosta maitoa niin hotkii sen nopeasti..
Osittaisimetyksellä ollaan oltu melkein alusta asti.

Alkuperäinen kirjoittaja TursKatti:

Syökö monta kertaa yössä? Jos antaa vaan yöllä niin riittääkö maito sit seuraavaan yöhön..

Kerran kaksi syö yöllä,tarkkaa lukua en osaa sanoa,kun nukkuu mun vieressä.
Harmi kun olisin tutustunut suhun aiemmin,tää imetys on jo melko finaalissa :(

Alkuperäinen kirjoittaja mirenne:
Minkö ikäinen tämä pikku-prinsessa on? Ehkä maailma on niin mielenkiintoinen ettei malta syödä päivällä. Meillä oli sama juttu... Joskus auttoi, kun imetin päivälläkin hiljaisessa ja makuullaan. Tosin ei sekään enää auta, kun pitää liikkua koko ajan;)

3kk ja kovasti kiinnostaa jo kaikki muutkin kuin äitin syli =)

Minkä ikäinen Vanessa on? Ja Vanessahan on tosi nätti nimi! Äidinmaitohan on lapselle parasta ravintoa. Sähän voit pumpata rintamaitoa ja antaa sitä pullosta, niin ei ainakaan pääse maidontuotanto heti loppumaan. imetystukilista.net-sivuilla varmaan myös lisäinfoa ja neuvoloissa. Mut niin tai näin yhtä hyvä äiti olet silti :)

Kyllähän mä täälä aina sillon sun tällön pörrään..

Mut veikkaan ettei ihan riitä pitämään maidontuotantoo yllä jos pari kertaa vuorokaudes antaa..

Niinpä,tosin maidon tulo on nytkin jo hiipunut tosi paljon,että kohta se on pakko siirtyä kokonaan pulloon.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Bitch:

Meillä just tossa iässä oli pahin vaihe ja välillä tuntui ettei syö päivällä ollenkaan. Mutta meni ajan kanssa ohi (tosin tuli takaisin vaiheittain). Sinuna odottelisin vielä jonkun aikaa. Ja jos menee hermot, älä väkisin. Tee kuten parhaaksi näet.

ai niin muuten meidän typy tekee joskus samaa, mut jos se on alussa juonu jonku aikaa jo ja sit alkaa hylkimään, niin röyhtäytän sen niin sit jatkuu taas imeminen normaalisti.

Alkuperäinen kirjoittaja moido:
Minkä ikäinen Vanessa on? Ja Vanessahan on tosi nätti nimi! Äidinmaitohan on lapselle parasta ravintoa. Sähän voit pumpata rintamaitoa ja antaa sitä pullosta, niin ei ainakaan pääse maidontuotanto heti loppumaan. imetystukilista.net-sivuilla varmaan myös lisäinfoa ja neuvoloissa. Mut niin tai näin yhtä hyvä äiti olet silti :)

Pumpulle multa ei tuskin enää heru mitään,ei ole ollut aikaa kokeilla pitkään aikaan.

Meillä just tossa iässä oli pahin vaihe ja välillä tuntui ettei syö päivällä ollenkaan. Mutta meni ajan kanssa ohi (tosin tuli takaisin vaiheittain). Sinuna odottelisin vielä jonkun aikaa. Ja jos menee hermot, älä väkisin. Tee kuten parhaaksi näet.

Pari kuukautta jos sais imetettyä niin sitten voisi Vanessa siirtyä pullolle kokonaan.
Sitten kun hampaita tulee niin siihen varmaan viimeistään jää imetys,jos tää käyttäytyy samalla tavalla kuin esikoinen :D

Ootko oikeesti imetystukihenkilö vai miten kysyt noin hassua asiaa, että riittääkö seuraavaan yöhön? Niin kauan kuin on kysyntää niin on tarjontaa. Eli jos säännöllisesti joka yö imettää niin kyllä sitä piisaa todellakin. Vaikka imettäisi vain joka toinen päivä niin maitoa piisaa siihen.

Meillä oli muuten sama juttu, et ainoastaan yöllä kelpas ja silloin sen päivänkin edestä... :/ Mut muistaakseni se alkoi vasta myöhemmin. Mä lopetin imetyksen kokonaan 6,5 kk iässä, tosin en olis lopettanut jos olisin tiennyt, että joudun lasta yösyöttämään pullosta sitten pitkälle yli vuoden ikään. Meillä oli tytöllä refluksi, ja se maito ilmeisesti auttoi neutraloimaan vatsahappoja.

Mutta kun se hylkii sitä tissiä,imee ihan hetken ja sit sylkee pois ja samantien haluaa sen taas takas suuhun.. ja tätä jatkuu koko ajan.

Mun tyttö 4 kk harrastaa myös tuota rinnan ulos sylkemistä. Olen huomannut että jos annan viimeks tyhjennetystä rinnasta ensin niin silloin tekee tuota, mutta ei niin helposti täydemmästä rinnasta. Tuleeko sulta hyvin maitoa, että voisko olla jotain sellaista et ei tule kovin vuolaasti. Muutenkin tytsyä on alkanut kaikki muu syödessä kiinnostaa turhan paljon ja pää kääntyy koko ajan.

Niin ja kivat nimet on, varsinkin Vanessa olis sellainen jonka voisin omallekin antaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:

Mun tyttö 4 kk harrastaa myös tuota rinnan ulos sylkemistä. Olen huomannut että jos annan viimeks tyhjennetystä rinnasta ensin niin silloin tekee tuota, mutta ei niin helposti täydemmästä rinnasta. Tuleeko sulta hyvin maitoa, että voisko olla jotain sellaista et ei tule kovin vuolaasti. Muutenkin tytsyä on alkanut kaikki muu syödessä kiinnostaa turhan paljon ja pää kääntyy koko ajan.

Niin ja kivat nimet on, varsinkin Vanessa olis sellainen jonka voisin omallekin antaa.

Sitä maitoa tulee liian hitaasti neidin mielestä ja sekin on varmasti yksi syy että hermostuu nopeasti tissillä

Yhteistyössä