Mitäs, jos miehesi sanoisi sinulle näin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Eli, eilen meillä oli pientä kränää illalla ja mies tokaisi minulle: Ehkä olisin voinut valita toisin. Tarkoittaen siis minua. Mitäs nyt teen? Hän nukkui sohvalla. Nyt on hommissa, eikä anteeksi pyyntöä ole kuulunut.
Meinaako, että oikeasti on sitä mieltä, että ei haluaisi olla kanssani, vai oliko vain "aivopieru". En itse nimittäin ole ikinä meinannut edes tuollaista hälle sanoa. Vaikka riidoissa ollaankin oltu suhteemme aikana.

Sitä nyt riidellessä sanoo just sitä mikä loukkaa toista eniten. Tuskin se niin ajattelee. Mun mies on mulle näin sanonut, hän on myös sellainen, että sanoo juttuja joita ei tarkoita, sanoo ne vain siksi kuulemma, kun tietää että ne loukkaavat minua. Jos on oikein kova riita menossa. Itse en kykene sanomaan mitään noin pahaa, mut kyllä mäkin sanon asioita joita en todellakaan tarkoita. Viimeks haukuin miestä, että kuinka itsekkääksi hän on muuttunut :D ja perään pitkä litania esimerkkejä (ihan tyhmiä)

Miksi se on aina mies jonka täytyy pyytää anteeksi? Ehkä mies todella tarkoitti sitä, on ajatellut asiaa ja tajunnut tehneensä virheen. Sinulla saattaisi olla peiliin katsottavaa ja anteeksi pyydettävää jos haluat suhteen pelastaa.

Keskustelisin seuraavana päivänä asiasta: Miksi hän sanoi niin, tunteeko niin oikeasti vai sanoiko vain vihastuksissaan. Jos tuntee niin oikeasti niin miksi, onko aina tuntenut niin vai onko tämä uusi tunne.

[QUOTE="vieras";29015465]Keskustelisin seuraavana päivänä asiasta: Miksi hän sanoi niin, tunteeko niin oikeasti vai sanoiko vain vihastuksissaan. Jos tuntee niin oikeasti niin miksi, onko aina tuntenut niin vai onko tämä uusi tunne.[/QUOTE]

Juuri näin minäkin.

Onnellisessa suhteessa me eletään. Just tuli mies kotiin ja pyysi anteeksi, ettei ollut tarkoittanut mitä sanoi. Ja mielelläni nukkuisinkin välillä sohvalla, mutta mä olen se joka hoitaa yösyötöt, ja vauvan kanssa en sohvalle sovi. Joten ihan oli vaan suutuksissa tokaistua.

Miksi se on aina mies jonka täytyy pyytää anteeksi? Ehkä mies todella tarkoitti sitä, on ajatellut asiaa ja tajunnut tehneensä virheen. Sinulla saattaisi olla peiliin katsottavaa ja anteeksi pyydettävää jos haluat suhteen pelastaa.

Älä huoli, osaan kyllä pyytää anteeksi kun olen väärässä tai sanon pahasti. Nyt en vaan mitään väärää ollut tehnyt/sanonut.
Onnellisessa suhteessa me elämme. Riidat nyt vaan kuuluu joka suhteeseen.

Yhteistyössä