Mitäs jos poikasi kertoisi olevansa lesbo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turbojurpo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Turbojurpo

Aktiivinen jäsen
09.10.2008
16 765
16
38
Istut kahvipöydässä poikasi ja hänen nuorikkonsa kanssa. Taivastelet tasa-arvoista avioliittolakia ja julistat, että teidän suvussanne ei ainakaan homoliittoja solmita. Poikasi sanoo: "Äiti, meidän suvussamme on jo solmittu homoliitto. Minä olen transsukupuolinen nainen ja lesbo. Olen mennyt naimisiin rakastamani naisen kanssa." Miten reagoit? Meneekö pulla väärään kurkkuun?

Eipähä tartte straponia, jos ei oo käyny napsimassa vehkeitänsä veks.:xmas:

Varmaan menisi :D. Mutta seuraavaksi miettisin, miksei lapseni ollut uskaltanut kertoa asiasta aiemmin ja onko näössäni vikaa, koska oletettavasti poika olisi saanut naismaisia piirteitä.

Ehkä pulla jäisi puolimatkaan matkalla suuhun :D No joo, oikeastihan se vähän mietityttäisi, että miten tämä nyt meneekään. Jatkossa varoisin julistamasta yhtään mitään ;)

Pitää vielä lisätä, ettei homous/lesbous ole tuttavapiirissä/suvussamme mitenkään erikoista, oma tyttärenikin vaikuttaa suuntautuvan lesbouteen.

Viimeksi muokattu:
Mutta hanna, olisithan sinä ollut heidän häissään! Olisit omin silmisi todistanut oman poikasi ja hänen morsiamensa seisovan vieretysten alttarilla. Silmäsi vain olisivat valehdelleet: oikeasti alttarilla olisi seisonut kaksi morsianta.

Ei menisi käntty väärään rööriin. Olisin onnellinen, että lapseni uskalsi lopultakin kertoa asiasta minulle. Tosin toivoisin, että hänen ei tarvitsisi salata moista asiaa minulta ikinä.

Yhteistyössä