Mitäs jos SE ei sitte ookkaan hääviä.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuppunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nuppunen

Jäsen
12.06.2007
207
0
16
Kun oon miettiny niitä ihmisiä jotka harrastavat seksiä vasta avioliitossa niin mitäs sitte jos se seksi ei sitte sujukaan, tai miehellä on liian pieni vehe joka ei sitte tunnukaan oikein miltään... :D
siis kunnioitan sellaisia jotka jaksaa odottaa avioliittoon asti mutta mun mielestä kumppani pitää tunteä läpikotaisin, myös sen seksin puolelta ja että sekin puoli sujuu mukavasti..... :D

Joo kunnioitus niille jotka pystyy pitämään himonsa kurissa ja antaa palaa vasta aamenen jälkeen....itse kyllä olen testannut ennen aamenta olis se oikeesti kamalaa jos ah niin ihanalla siipalla olis onneton pili ja seksi olis pelkkää sähläämistä,eka odottanu sitä vuosi tolkulla ja sitten se ei onnistukkaan,karmaa pettymys.

mä luulen et ihmiset jotka odottavat, haluavat elää sen tietyn ihmisen kanssa ihan muista syistä ja jos rakastaa niin miten rakastelu ja toisen ihmisen hyväily voisi olla kamalaa. Jos ei ensin suju tai vehkeissä jotain "vikaa" niin ainahan voi opetella ja oppia tuottamaan nautintoa toiselle..

sitä minäkin ajattelin että kamala pettymyshän se olis jos miehen pili olis tosiaankin sen "pilin" tasolla, vaimon kolot hukassa jne... :D
muuttuiskohan se rakkaus sitten jollain tavalla jos se seksi oliski aivan peestä?
Mutta siis sitähän voi opetella kyllä...mutta sen olen huomannu että jotkut tutut joilla tämä "seksiä vasta avioliitossa"-periaate on niin kihlautumiset ja naimisiin menot tulee kuitenkin hyvinki äkkiä seurustelun aloittamisesta, väistämättä tästä monet ajattelee että pääsevät sitten nopeampaa sänkypuuhiin.... :D