Mitäs jos tilaus ei koskaan saapuisi?

Kotiäiti Narniasta

Aktiivinen jäsen
14.01.2008
1 869
0
36
Tänään tuli halensin kuvasto ja hetken mietin, että miksi mulle sellanen tuli. Sitten muistin, että kerran tuossa keväällä kirjauduin sinne ja olin tilaamassa farkkuja. Minulla ei ole mitään muistikuvaa, että tilasinko lopulta ne farkut vai en. Oletettavasti en, koska sitten olisin varmasti niitä muistanut odotella saapuvaksi.

Mutta mitäs jos olisin tilannut eikä tilaus koskaan saapuisi perille eikä laskutkaan ja jonain päivänä olisi perintätoimiston kirje täällä. Tulisiko se perille? No jos tuo kuvasto tuli niin kai laskutkin tulis perille?

Mä oon miettiny muuten samaa. H&m:ltä tilasin kesän alussa vaatteita ja erään pyjaman. Mutta sitä pyjamaa ei koskaan ole tullut, lappuja vaan tuli että heinäkuussa saavat niitä lisää ni sitten lähettävät mutta eipä ole tullut. Liekköhän sitten veloittettu tililtä kun tiliin ostin nekin... pitäs vissiin tarkistaa |O

hobbyhall (tai pikemminkin Itella) hävitti keväällä kaks tunikaa. ei mun tarvinnu niitä makssaa ja hh lähetti itellalle selvitys pyynnön. kummallisesti ne molemmat tuli sit kuukauden-puolentoista päästä perille. soitin sit hh:lille ja sanoin et on löytyneet ja maksoin molemmat.

Yhteistyössä