Mitäs kivaa sitä on tullut tehtyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aamulla sain nukkua rauhassa. Päivällä kävin lähes 1,5h reippaan kävelylenkin ja nyt iltapäivällä käytiin kaupassa. Nyt vielä jotain siivoushommia. Ulkoilemaankin voisi vielä lähteä, jos vaan jaksaisi. Semmoista kivaa täällä.

Tänään ollaan vietetty synttäreitä. Vanhin poikani täytti torstaina 6 vuotta ja tänään oli lasten kutsut. Juuri vähän aikaa sitten vieraat lähti. Huomenna sitten sukulaisia olisi tulossa kylään.

Olin myymässä lastentarvikekirppiksellä lasten vanhoja vaatteita ja leluja. Sitten ulkoiltiin iltapäivällä koko perheen voimin pari kolme tuntia. Mies lähtee kohta omiin menoihinsa ja itse vietän loppupäivän lasten kanssa touhuillen ja vähän siivoillen.

Ulkoilua, siivoilua ja pyykkäilyä omalta osaltani, vihdoin päästään toppavaatteista eroon! :) Mies ja isommat lapset ovat jo korkanneet laatikkopyöräilykauden kiertelemässä tuossa lähikyliä. Illalla ehkä saunaan.

Aamulla kampaajalla, sitten katsomassa löytyykö lapselle alesta laskettelutarvikkeita, kiireellä ruokakauppaan, kotiin laittamaan ruokaa, lasten kanssa ulkoilua ja nyt tässä. Ajattelin, että jospa leipoisi illaksi jotain hyvää. Oikeastaan mitään fiksua ei ole tullut tehtyä, mutta ei se haittaa.

Muuten on ollut hyyyyvin laiska päivä mutta äsken kävin parinkymmenen kilsan pyörälenkillä :heart: Päästä varpaisiin kuraisena mutta onnellisena kotiuduin äsken, ihanaa kun pääsee taas kunnolla ajamaan pyörällä =)

Aamulla nukuttiin pitkään, käytettiin nuorempi muksuista harrastuksessa, käväistiin kaupassa. Kotona kaivettiin grilli esiin ja mies kokkaili hyvät ruuat. Sen jälkeen mies veti yli tunnin päikkärit ja minä otin aurinkoa terassilla (kasvoihin siis). Lopuksi kaivettiin pyörät esiin ja käytiin kaupassa ostamassa mutakakkua ja jätskiä. Kohta sitten mässäillään.

Fillari ulos tallista ja kevään eka lenkki, parikymmentä kilsaa. Sitten siivoilua, kokkailua, esikoinen käväs kotona kylässä ja nyt siipan kanssa jokunen lasi valkkaria ja ehkä joku kiva leffa

Yhteistyössä