Mitäs kivaa teille on tapahtunut lähiaikoinaG

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
No älkääpä sitten ottako tätä niin vakavasti....(katotaan , jos täällä syntyisi yksi ketju ilman tappelua ja pätemistä...;)

Minulle kävi niin, että menin kauppaan aikeissa ostaa lapselle Reimateccia melkeimpä "päästä varpaisiin" ja sillä hetkellä käveli maksaja ovesta sisään ja tarjoutui maksamaan koko lystin! Olipa mun päivä! Sen verran lisään, että on meille erittäin läheinen ja rakas henkilö, teemme toisillemme pieniä palveluksia aina silloin tällöin:)

Mitä kivaa ja yllättävää teille on tapahtunut?

Ja anteeksi tecciaiheinen aloitukseni (sopinee palstan tyyliin kuitenkin..?)

Mun mies ilmoitti että haluaa sittenkin mennä mun kanssa naimisiin. Hän on tähän mennessä ollut sitä mieltä että naimisiin meno ois ihan turhaa. Sen lisäks oon ehkä saanut uudelta paikkakunnalta pari paikallista kaveria (en vielä tiiä jatkosta), ja meidän poika oppi tänä aamuna tekemään kuperkeikan. :D Ja mä oon oppinut tällä viikolla haravoimaan tehokkaasti. :)

[QUOTE="mii";24726035]Kerro mullekkin miten toi tehdään... haluan samanlaisen olotilan... :)
Ero edessä...[/QUOTE]

Helppoa. Mies sen mun puolesta on hoitanut kiristämällä ja vittuilemalla pian kaks vuotta. Nyt mulla on se olotila että rohkenen myöntää että tää oli tässä.

Mun viimeajat on olleet yhtä tuskaa kun ahdistus on vallannut mieleni,en ole nauttinut juuri mistään :( Mutta eilen tuli spontaanisti halu mennä pöllyttämään lakanoita miehen kanssa ja olen todella iloinen kun huomasin etten ole täysin lamaantunut kasa ihmislihaa :)

Muutin yhteen miesystäväni kanssa <3
Kiva työkaveri <3
Koiran kasvaimet hyvälaatuisia ja koiran sairaus parani lääkekuurilla <3
Kaksi ihanaa kissaa <3
Ostin itselleni parta-agaman <3
Mies osti meille tila-auton <3
Pitkään särkenyt olkapääni on ollut liki säryttä ja nivelsäryt on poissa kaikki <3
Paino on pudonnut <3
Vaiks mitä kivaa,nämä nyt tuli ekana mieleeni.

• Tykkää
Reactions: Timangi-
Elokuussa aloitin työt.
Työnantaja on kehunut kovasti.
Siskoni sai vauvan ja mie päsen sylikummiksi.
Mies tekee hyvää ruokaa miulle valmiiksi ,kun pääsen töistä kotiin.
Ihana mies jaksaa pitää hyvänä ja tukea.

Yhteistyössä