Mitäs kummeille joululahjaksi? Mielellään jotain helposti postitettavaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eikö se ole kiva ostaa myös kummeille jotain pientä. Kummit kuitenkin aina ostaa kummilapsilleen lahjoja niin minusta on kohteliasta ostaa myös heille jotain tai vaikka tehdä yhdessä lapsen kanssa jotain heille. Tai antaa vaikka lapsen valokuva.

Juu, mutta jos yhdellä lapsella on vaikka 4 kummia, ja lapsia vaikka 3. Sitten tietty omat kummilapset, omat lapset, mummit, ukit yms... omaisuus menee joululahjoihin, vaikka hankkiskin vaan jotain pientä.
Mä itse kummina en todellakaan odota kummilapsilta mitään lahjaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Eikö se ole kiva ostaa myös kummeille jotain pientä. Kummit kuitenkin aina ostaa kummilapsilleen lahjoja niin minusta on kohteliasta ostaa myös heille jotain tai vaikka tehdä yhdessä lapsen kanssa jotain heille. Tai antaa vaikka lapsen valokuva.

Juu, mutta jos yhdellä lapsella on vaikka 4 kummia, ja lapsia vaikka 3. Sitten tietty omat kummilapset, omat lapset, mummit, ukit yms... omaisuus menee joululahjoihin, vaikka hankkiskin vaan jotain pientä.
Mä itse kummina en todellakaan odota kummilapsilta mitään lahjaa.

ei todella mene omaisuutta jos pistää lapsen askartelemaan tai vaikka leipomaan kummille. Minusta lapsetkin voi opettaa huomioimaan tärkeitä ihmisiä. Monelta kummilapselta kun unohtuu kiitospuhelukin joulun jälkeen.Tapoja voi opettaa.

Yhteistyössä