Mitäs kuuluu lauantai iltapäivään ? ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Täällä mukavaa. Aamulla oltiin shoppailemassa :) sitten tehtiin nam ruokaa , otettiin tirsat ja nyt on pitkä juoksulenkki takana. Ja tyttö tuossa piirtelee juuri huomiselle mummuille kortteja :heart: :heart: Tulee muuten mahtavan ihania !!!! :)

Että kiva lauantai. Sääkin alkanut poutaantua . B)

No mitäpä tässä. Lapset leikkivät tuossa lähellä, uunissa on ruoka muhimassa ja odottelen vieraita saapuvaksi vielä tänään myöhemmin. Ihan normaali lauantai siis.

ollaan mökillä. aamulla nukuttiin pitkään, syötiin aamupaala ja lähdettiin käymään kaupassa. tultiin takas ja appi, mies ja lapset läks laskee venettä vesille. tein sillä välin ruokaa. syötiin. nyt lapset lähti pyöräilee, mies istuu tuossa vieressä ja juo punaviintä. mä palloilen netissä ja kohta saunaan.

Lykkäsin kuopuksen pihalle vaunuissa nukkumaan ja komensin pojat omaan huoneeseen leikkimään B)
Ruoka on tehty, mies lähti kauppaan ja pesukone tekee kotitöitä mun puolesta =) Oon mä tänään tosin jo myllänny puutarhassakin että ihan sopii suunnitelmiin tuo sadekin nyt.

mä kävin just kaupungilla ja löysin kahdet ihanat mammahousut, toiset kirpparilta ja toiset hm:ltä. ei maksanut paljon. ruokaa suunnittelen ja samalla siivousta illaksi. huomiseksi ostettiin valmiskakku :)

Päivällä vaunulenkillä pojan kanssa, lenkiltä menin siskon luo kylään vähäksi aikaa. Sitten kotiin laittamaan ruokaa, sitten poika heräsi kolmen tunnin unien jälkeen. Söi tissillisen maitoa ja nyt taas koisii tuolla sängyssä ja äippä istuu koneella.

pientä vessojen siivouspuuhastelua itsellä, mies imuroi (taas). taimien hoitoa.ulkoilutin lapsen ja koiran samalla kertaa. puutarhapuuhastelua. kerroin isommalle lapselle mitä haluan äitienpäivälahjaksi; sai aikaan ison hymyn, olikin aika yllättävä lahjatoive. epätoivoisia myöhäisiä yhteysyrityksiä kukkakauppaan että sais kukat omalle äidille huomiseksi (miks aina jää viime hetkeen?) samasta asiasta useita puheluita sisarukselle. mies kokkaa, fiilistelee samalla musalla. mä nettailen ja hoidan yksityissähkärit nyt kerralla. lapset tahoillaan: harrastamassa ja toinen siitä elpymässä. siinäpä sitä. lauantai- iltapäivän kotifiilareita.

Yhteistyössä