Mitäs luulette, näkyiskö raskaus jo jos olisin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut:(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut:(

Vieras
Miäs siis luulette, voinko olla raskaana vaikka testi tähän asti nega`?

Eli oltiin yhdynnässä ilman ehkäisyä kp 7 (se oli perjantai päivä) Oletettíin siis että ovikseen ruutkasti aikaa viellä, mutta ovis oireet alkoikin jo sunnuntai-maanantai ja kesti oikeestaan puol viikkoa (ovislimoineen, kipuineen yms vähän päivästä vaihdellen), Eli siis ovulaatio on ollut seuraavalla viikolla. Sen jälkeen tissit kipeyty, on ollut nyt kipeät jo pitkään, nyt ollut 3 päivää päänsärkyä ja pahoinvointiakin (en tiedä, olisko jotain flunssaa vaan)
olen tehnyt testejä 2 (viikko sitten ekat 2) ja pari päivää sitten yhden. Ja käytin viellä niit liuskoja uudelleenkin :O hehheh, eli en heittäny roskiin vaan kokeilin uudelleen sitä samaa liuskaa eilen millä testasin viikko sitten ja se YKSI viiva (mikä kuuluu tulla testiin) vahvistui uusintakerralla, mut ei tullu onneks mitään muita viivoja. Nyt siis kp 25. Näkyisköhän se jo testissä siis jos olisin tuolloin raskaaksi jäänyt ? Tissit tosiaa edelleen kipeet ja armoton hedari kolmatta päivää, karsee olo :( Toivon siis että en ole raskaana, oon syönyt vahvoja lääkkeitäkin tähän päänsärkyyn kun mikää ei tunnu auttavan :/

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23472053:
käyttänyt samaa testiä uudelleen???

NIIN ? Joo, no älä nyt pilkkua nuole, siis kokeilin sitä samaa liuskaa uudelleen ku oli jääny mulla talteen. mitäs väliä sillä on vaikka samaa kokeilinki uudestaan? Kyllä mä sen tiedän ettei se nyt pitäs mitenkää olla luotettavaa, kunhan kokeilin vaan mielenkiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja täh;23472053:
käyttänyt samaa testiä uudelleen???

Vähän sama kun testailisi kristallipallolla :laugh:

Noin aikaisessa vaiheessa saat suurella todennäköisyydellä tuloksesksi negan, olit raskaana tai et. Odota pari viikkoa ja osta testi, käyttämätön siis.

Ensinäkin, seksiä kp7 ja ovis 3-4 päivää myöhemmin? Tuskin on simpat ollut enää hengissä.. Tisiit kipeytyy monilla normisti aina oviksen jälkeen. Ja ne testit näyttää 100% varmasti väärää viivaa jos teet ne uudelleen. Eli tuskin olet raskaana.

No juurikin manasin asiaa silloin, että eihän simpat varmaan edes hengissä enää ole, niin sain taas tuhat ja yksi kommenttia, kuinka täysin mahdollista, että elossa ovat pysyneet ja sitten tuli näitä "kokemusta on" kommentteja. Mutta hyvä se vaan on jos ei pysy niin kauan elossa, niinkun jo sanoin, ei oo mitenkään "toivottu" mitään lasta tässä ja ihmettelen tässä vaan kun ei oo ennen ollut näin pitkään nää tissit kipeänä ja harvoin kärsin päänsärystäkään....

[QUOTE="vieras";23472099]Ensinäkin, seksiä kp7 ja ovis 3-4 päivää myöhemmin? Tuskin on simpat ollut enää hengissä.. Tisiit kipeytyy monilla normisti aina oviksen jälkeen. Ja ne testit näyttää 100% varmasti väärää viivaa jos teet ne uudelleen. Eli tuskin olet raskaana.[/QUOTE]

Kyllähän simpat nyt todellakin elävät tuon 3-4 päivää! Sehän on ihan normaali elossaolo aika siittiöille. Munajohtimessa siittiöt pysyvät elossa jopa 4-5 päivää ja tämä tieto löytyy ihan googlettamalla useammalta sivulta.
Mutta se on totta, että rinnat kyllä kipeytyvät monella ovulaation jälkeen, vaikka ei raskaana olisikaan.
Multa meni nyt ohi, että mitä kiertopäivää sä nyt elät?

Nyt on siis kiertopäivä 25.. Siks aattelin että varmaan jo näkyisi testissä, jos on joskus kp 9-10 ollut ovulaatio.. ja niin varmaan ne simpat on ehkä pysyneet hengissä viellä alkuviikkoon, mutta jos ovulaatio on ollut siinä keskiviikkona-torstaina, nii sitten varmaan ainakin oon säilyny säikähdyksellä. Limat tuli sillon seuraava maanantai ja siitä sitten alko kipuilut. Että jossain siinä se ovulaatio sitten ollut..

Yhteistyössä