Mitäs luulette, onko mitään toiveita että pääsis synnyttämään ennen LA:ta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmm

Vieras
Rv37 menossa nyt. Paikat pehmeänä, auki kahdelle sormelle ja kanavaa 0,5cm jäljellä.. Ja toinen lapsi kyseessä.

Vai onko tuo ihan normaalia, että tilanne tämä tässä vaiheessa raskautta?

Kokemuksia?

No mulla oli muistaakseni Rv 36 miltei sama tilanne, mut kanavaa ei ollut yhtään jäljellä ja silti meni 2 päivää yli LA:n. Ja tämä siis esikoisesta. Mut tuohan tosi yksilöllistä. Onko sulla ollut supistuksia? Mulla meinaan hävis noilla viikoilla supistukset, kun niitä oli puolvälistä ollut koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mie:
No mulla oli muistaakseni Rv 36 miltei sama tilanne, mut kanavaa ei ollut yhtään jäljellä ja silti meni 2 päivää yli LA:n. Ja tämä siis esikoisesta. Mut tuohan tosi yksilöllistä. Onko sulla ollut supistuksia? Mulla meinaan hävis noilla viikoilla supistukset, kun niitä oli puolvälistä ollut koko ajan.

Joo ei paljoa enää supistele =/ Viikolta 20 asti supistellu kovasti jopa sairaalassa yöpyny useasti asian tiimoilta... Vihloo ja kipuilee ja särkee kylläkin välillä, mutta ei kunnon supistuksia ole tullut nyt muutamaan viikkoon enää... Esikoinen käynnistettiin 8pvää yliaikaisena.

Mikä ihmeen kiire kaikkialla tuntuu olevan , hei raskaushan kestää 40viikkoa, kai sen tiesitte. Ite sain 35 viikkosen , omat ongelmansa hällä oli, nyt onneks terve .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä ihmeen kiire kaikkialla tuntuu olevan , hei raskaushan kestää 40viikkoa, kai sen tiesitte. Ite sain 35 viikkosen , omat ongelmansa hällä oli, nyt onneks terve .

Se kiire just, että olen ihan KYPSÄ jo tähän raskaana olemiseen. Ei vois vähempää kiinnostaa kun joka paikkaa kolottaa ja vit***aa tämä olotila. Toivottavasti muistan tämän olon seuraavan kerran kun vauvakuume iskee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se kiire just, että olen ihan KYPSÄ jo tähän raskaana olemiseen. Ei vois vähempää kiinnostaa kun joka paikkaa kolottaa ja vit***aa tämä olotila. Toivottavasti muistan tämän olon seuraavan kerran kun vauvakuume iskee.

Muistele yövalvomisia niin toivot et menis yli la:n ;)

Voi olla et pääset tai sit et... :)
Minulla oli viides just samallalailla noilla viikoilla mut meni 10 päivää yli lasketun. Ja esikoinen oli vielä ihan epäkypsä ja synty laskettuna päivänä. Et ei se välttämättä sitä ennusta.
Eikä sekään et nelonen ei ollu laskeutunu ollenkaan ja ennustivat et on pitkä synnytys, mut loppuisa synnytys kesti 4h ja synty lopulta syöksyllä.

Tsemppiä ja hermoja loppuuraskauteen. Mä olen aina viimeisen kuukauden ihan kauhee...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Se on ihan ymmärrettävää et lopussa meinaa hermot mennä koko raskauteen. Mä olen aina sen viimeisen kuukauden niin huonossa kunnossa ollu et ei minua ole kukaan jaksanu kuunnella. Ja mä oksennan koko ajan.

no mulla suht sama. joskus 36+jotain viikoilla oli lääkäri ja silloin ei ollut enää kaulaa,2cm auki ja pehmeet paikat. tässä vielä ollaan ja viikkoja 39+1. esikko syntyi 40+3..joten..taitaa olla normaalia.

Yhteistyössä