Mitäs mä nyt sitten teen :O (loppuraskauden kovat kivut)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä voin ilmoittautua vapaaehtoiseksi hoitajaksi. :whistle: Meidän jengiin mahtuu. :D

Jos mä lähetän tuon miehen aamusta sinne klo 5:35 tuomaan likkaa, niin lupaatko olla pirteänä pystyssä :laugh:

Kyllä ne saa nyt neuvolasta keksiä mulle jonkun tukihäspäkän jolla saadaan nuo keskiruumiin luut ja liitokset pysymään kuosissa...johan mulla leviää pääkin jos ei mitään voi tehdä kun ei pysty.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Voi ei, jaksatko tulla tapaamiseenkaan? :/

Sen näkee sitten lähempänä, että mikä on vointi. Mutta kokkaamaan en koko porukalle rupea, se on varma! :laugh:

:D Ole siitä kokkaamisesta ihan vapaa :D
Tuu sitten vaikka pyörätuolilla kyllä me sua lykitään siellä =)

Alkuperäinen kirjoittaja hyihyi:
niinpä, sääliks käy ku toinen vauva ei saa enää äitin täyspainosta läsnäoloa vaikka on niiin pieni vielä. heti vaan seuraavaa tilalle

Ajatella...mieti sitten vähän jos perheeseen syntyy kaksoset tai kolmoset. Ne vasta raukkoja onkin, kun eivät saa päivääkään elää ainokaisina :'( Kyllä maailma on heitä kohtaan julma :'(

Mä en tiedä miten sä määrittelet vauvan, mutta yleensä kyllä vauva on alta 1v...eikä meidän lapsi sitä enää ole.

Eikä meillä tosiaan saa yksikään lapsi äidin täysipainoista läsnäoloa, sillä niitä lapsia on meillä enemmän kuin yksi. Eli raukat joutuvat tosiaan jakamaan sen äidin täysipainoisen läsnäolon keskenään. Niin julmaa, niin julmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja daizz:
chef Koetetaan pärjätä kipujen kanssa..ei kai tässä muuta vaihtoehtoa oo.
Vaikka itteeni ainaki ottaa aivoon olla näi rampa...toisten armoilla. :ashamed:

Tsemii sinne. :/

daizz

Jep, jep...eiköhän tämä tästä suttaannu. Päivä kerrallaan jne. Koita myös sä jaksella :)

Yhteistyössä