Mitäs mieltä olisitte tämmöiestä 30vee lahjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Eilen sain vihiä juhlakalun toive listasta.Eli olis hajuvettä,silmänympärys voidetta ja sit jotakin enkeleisiin liittyvää. =) Eli nyt mulla välähti jos ostaisin jonku enkeli ristipistotyön käsityökaupasta.. :whistle: Olisko paha??Juhlakalu kun on käsityöihmisiä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
No jos tykkää käsitöistä... oletko nähnyt hänellä ristipistotöitä? Ne kun vähän jakaa mielipiteitä. Toiset tykkää, toiset ei...
Itse asiassa en oo nähny. :snotty: Niitä semmoisia lasisia erikokosia enkeleitä ainakin roikku niiden kämpässä jokapuolella joten semmoista ei ainakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
No jos tykkää käsitöistä... oletko nähnyt hänellä ristipistotöitä? Ne kun vähän jakaa mielipiteitä. Toiset tykkää, toiset ei...
Itse asiassa en oo nähny. :snotty: Niitä semmoisia lasisia erikokosia enkeleitä ainakin roikku niiden kämpässä jokapuolella joten semmoista ei ainakaan.

No jospa rohkeesti ostat vaan sellasen.. Valitset hyvällä maulla jonkun kivan niin eiköhän tykkää :) :)

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

No jospa rohkeesti ostat vaan sellasen.. Valitset hyvällä maulla jonkun kivan niin eiköhän tykkää :) :)
Joo no täytyy tänään käydä ostoksilla.Eiköhän sieltä joku kiva ja kaunis enkeli hässäkkä löydy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
En tykkäis :| Mutta minä nyt en käsityöimmeinen olekaan, ainoastaan neuloa tykkään.
En mäkään tykkäis koska en osaa tehdä mitään käsitöitä. :ashamed: Toinen vaihtoehto olis ihan ostaa joku enkeli juttu käsityö liikkeestä.Taitavat olla vaan aika tyyriitä. :/

Mites Minna Immosen enkelitaulut? Ne on aika kivoja. Niitä löytyy askartelu/käsityökaupoista sekä ihan lahjatavara ym. liikkeistä. :whistle: :)
Ei toikaan kuullosta pahalta. =) Enkeli juttuja on kaupat pullollaan,mut emmää kuitenkaan viittis mitään krääsää ostaa tyyliin 2e muovikippoa jossa on enkelin kuva. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Mites Minna Immosen enkelitaulut? Ne on aika kivoja. Niitä löytyy askartelu/käsityökaupoista sekä ihan lahjatavara ym. liikkeistä. :whistle: :)

Tai sitten Enkelikirja, jossa on enkelimaalausten kuvia ja kertomuksia ihmisten enkelikokemuksista.

Joo täähän olis tosi hyvä kanssa :)

Yhteistyössä