Mitäs niille ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
päiväkoti tädeille ja sedille tänä vuonna viedään? Viime vuonna lapset maalas kiviä ja se oli kiva juttu. Nyt pitäis keksiä uus ja lisäks mun pienemmän lapsen lempparitäti lähtee pois niin ois kiva keksiä hänelle jotain vähän isompaa muistoks. Ideoita, kiitos!
Niin ja ennenkun joku kysyy niin meidän perheellä on tapana viedä pieni kevätlahja tädeille, tiedän että kaikki ei vie, jokainen tekee tavallaan.

Joku kesäkukka on kiva tai vaikka amppelimansikka. Herkkuja, esim. karkkia. Itse en ainakaan oikein välittäisi saada toisten lasten tekemiä askarteluja/käsitöitä kotiini.

Toi orvokki ja amppelimansikka on hyviä ideoita! Jouluna tehtiin piparit ja laitoin ne sellofaaniin, niin en nyt sitä halua. Lisää ideoita! Mielellään sellasia joihin lapset itse osallistuis. Pyyheidea on kans hyvä, sitä pitää vaan tälläsen ei käsityöihmisen vähän sulatella ;) .

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joku kesäkukka on kiva tai vaikka amppelimansikka. Herkkuja, esim. karkkia. Itse en ainakaan oikein välittäisi saada toisten lasten tekemiä askarteluja/käsitöitä kotiini.

Mä ajattelin että nuo keittiöpyyhkeet kun ovat kuitenkin kulutustavaraa, että kyllä niillä nyt jotain käyttöä keksii kun ei niiden esillä tarvitse olla. Eri asia olis viedä lapsen tekemä kehystetty taulu...

Mä ajattelin että nuo keittiöpyyhkeet kun ovat kuitenkin kulutustavaraa, että kyllä niillä nyt jotain käyttöä keksii kun ei niiden esillä tarvitse olla. Eri asia olis viedä lapsen tekemä kehystetty taulu...

No nyt rupes oikeesti kiinnostamaan tää pyyhe idea, jos sitä saa käyttää.
Miten te ne pyyhkeet teette? No ensin kai ostat pyyheliinakangasta x metriä, ompelet päät ja lenksut. Mut miten se painaminen tapahtuu? Millä painatte? Tekstiiliväreillä kai, mut onko teillä joku leimasin, omenanpuolikas vai mikä? Vai töpötättekö sabluunaa apuna käyttäen?

Yhteistyössä