Mitäs nyt kuuluu tehä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietteliäänä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietteliäänä

Vieras
Mä en nyt ymmärrä, viime yönä tyttö oksensi (puolen yön maissa) pari kertaa. Nukkui lopun yötä ihan hyvin eikä oksuja tullut.
Tänään ollaan pidetty koko porukalla kotipäivä, mutta entäs huomenna. Jos kukaan ei oksenna tämän päivän/ ens yön aikana niin voivatko mennä hoitoon??
Melko kinkkistä..varsinkin kun huomenna olis vielä pk:n joulujuhlat ja tyttö odottanut kovasti että pääsee esiintymään. Miten selitän sille ettei pääse jos nyt päätetään olla vielä kotona, kun ei kerran kipeän oloinen ole ollenkaan.
Mitä tekisitte?

Ajattelin et katsovat kieroon hoitopaikassa kun laahaan ne aamulla sinne..:( mut kun en mä oikein voi sairaslomallakaan olla kun ei noista kukaan ole kipeän oloinen.
Kiitos. Mä jo ajattelin olevani vallan pöhkö kun edes harkitsen vieväni jo huomenna :)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22614269:
Kannattaa kuitenkin varautua siihen että jos kyseessä on oksennustauti, niin se voi alkaa uudelleen oireilemaan päivän tauon jälkeen.

No sen takia mä tässä kyselenkin, kun tiedän ettei se välttämättä oo kuitenkaan niin vaan ohi..ja jos oikein huono tuuri käy ni joku ni toinen alottaa esim. yöllä joten varauduttu on kyllä.

Yhteistyössä