Mitäs nyt sanotte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
tuossa mitä perjantaina kirjotin:

http://kaksplus.fi/keskustelu/t1278283

Lauantai-aamuna tuli just se kova kipu, mikä mulla aina tulee kun kuukautiset alkaa. (ja yleensä siitä parin-kolmen tunnin sisällä alkaa) Nytpä ei sitten alkanutkaan, joten..tein eilen (sunnuntaina) aamupissasta rfsun testin --> nega.
Tänä aamuna uudestaan --> nega.
Päivällä tein apteekin omalla testillä --> nega.

Raskausoireita on ja menkat ei ala. Mitäs nyt? Jatkanko testien tekoa vai odottelenko kuukautisia. Nyt siis 4 päivää myöhässä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Odota, hyvä ihminen, muutama päivä :)
Miksi pitää testata monta kertaa päivässä? :o

Luin huonoja juttuja noista rfsun testeistä, niin päätin kokeilla muuta merkkiä. Enkä siis todellakaan tänään aikonut uutta testiä tehdä =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Luin huonoja juttuja noista rfsun testeistä, niin päätin kokeilla muuta merkkiä. Enkä siis todellakaan tänään aikonut uutta testiä tehdä =)

Ok :D, mä jo aattelin että "jatkanko testien tekoa" tarkoittaa sitä että jatkossakin testaat pari kertaa päivässä :ashamed:

Testaa uudelleen vaikka perjantaina, jos kuukautiset ei ala.

Mulla meni esikoista odottaessa viikkokausia, ennen kun saatiin positiivinen raskaustestitulos :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ok :D, mä jo aattelin että "jatkanko testien tekoa" tarkoittaa sitä että jatkossakin testaat pari kertaa päivässä :ashamed:

Testaa uudelleen vaikka perjantaina, jos kuukautiset ei ala.

Mulla meni esikoista odottaessa viikkokausia, ennen kun saatiin positiivinen raskaustestitulos :/

Saitko koskaan tietää syytä, miksi kesti niin kauan? Mulla on kyllä aikaisemmissa raskauksissa (2kpl) näyttänyt plussaa jo ihan heti kuukautisten poisjäännin jälkeen.

Yhteistyössä