mitäs nyt sitten??? entinen ei suostu allekirjoittamaan!?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja assi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

assi

Vieras
ollaan erottu avomiehen kanssa. minä olen lasten kanssa muuttanut uuteen asuntoon pois meidän yhteisestä kodista. en ole töissä, lapset vielä niin pieniä. no vuokrasopimus uudessa asunnossa alkoi 1.7.2009, vuokranmaksupäivä on 5. päivä. en ole saannut maksetuksi, koska asumistuki, ja yksinhuoltajakorotus hakemukset seisoo, koska olen tällä hetkellä yksin kirjoilla siellä uudessa asunnossa. entinen ei suostu allekirjoittamaan maistraattiin lasten muuttoilmoitusta, jonka siis olen kyllä jo sinne toimittanut, mutta ilman hänen nimeään, eikä se tietty kelpaa niin. lastenvalvojalle on aika vasta elokuun lopulla. mä rupeen olla niin väsynyt tähän touhuun!!! mitä mä voin enää tehdä??? pian on jo ensikuun vuokranmaksupäivä!!

Tuota miksi siis lasten muutto ei toimi jos kerran avoliitossa olleet??Ei mulla ole koskaan tarvinnut siihen exän suostumusta,parikin kertaa lasten kans muuttanut ja normi muuttoilmoitus riittänyt

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei kai muuttoilmoitukseen ole ennen tarvinnut kuin toisen huoltajan allekirjoitus.

No toisen heillä oli, siis minun, ja tuli selvityspyyntö, että koska on yhteishuoltajuus tarvitsevat molempien...

Enpäs kyllä ymmärrä tätä käytäntöä,yhteishuoltajuus meilläkin ja ei ole kyselty allekirjoituksia,netissä vann olen tehnyt muuttoilmoituksen ja that`s it

Joko otat yhteyttä vuokranantajaan tahi joihinkin noista valtion laitoksista jotka yllä mainitsit ja selität tilanteen, onko sulla joku ketä pystyis vaikka lainaamaan ne vuokrarahat? älä ainakaan odota sitä seuraavaa vuokranmaksupäivää, mitä enemmän niitä on rästissä sitä hankalammaksi kaikki menee

Yhteistyössä