Mitäs olette mieltä tai mikä on teidän ajatus tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Äitimme erosi viime vuonna kolmannen kerran (kolmas avioero) ja seurusteli talvella jo hetken erään miehen kanssa.

Loppukesällä alkoi sitten uudelleen seurustella tämän saman miehen kanssa, mutta puhui useaan otteeseen kyllä ettei ole varma tahtooko hän olla sen kanssa. On kuitenkin mielestäni jossain määrin läheisriippuvainen enkä missään vaiheessa uskonut, että antaa pakit tälle miehelle.

No me lapset emme kovin hyvin tunne tätä miestä, nähneet joitakin kertoja.

Nyt veljelläni on tulossa ristiäiset ja äitimme kysyi tekstiviestillä, että sopiiko tämän miehen tulla sinne myös. Vejleni ei tiedä mitä vastaisi, koska isämme sanoi jo ajat sitten että hän ei halua tätä miestä sinne koska äitimme on raahannut jo minun lasteni ristiäisiin kerran yhden miehen jonka kuvia saadaan nyt sitten katsella ristiäiskuvissa aina. Toisaalta äitimme on sellainen, että vetää herneen nokkaansa ja syvälle kun hänelle sanoo ettei sovi. Veljeni ei osaa sanoa miten asian muotoilisi sitten tuohon viestiin. Hänelle se olisi ok että tämä tulee mutta tietää muiden mielipiteen.

Mutta mitä te ajattelette? Minusta kyseessä on lähipiirin perhejuhla eikä tilaisuus, jossa esitellään uusia poikaystäviä.

Mä en välttämättä antaisi tuoda. Kyllä muakin vähän vituttaa jälkikäteen katsella omia kuvia meidän häistä, kun siellä täällä näkyy ystävän mukanaan raahama sen hetkinen "elämän mies"... kestihän se niilläkin ainakin muutaman kuukauden :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minusta tuo asia kuuluu ainoastaan ja vain veljesi perheelle.
Toisaalta äitinne kysyi itse asiasta, joten hän selvinnee lopulta myös kieltävästä vastauksesta.

No joo veljeni soitti minulle ja kysyi, että miten hän muotoilisi asian äidillemme. Koska tiedossa on, että ottaa herkästi itseensä.

Veljeni soitti äsken ja kertoi laittaneensa kieltävän vastauksen ja pistäneensä siihen loppuun jotain siitä, että ei ole syytä ottaa itseensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Minusta tuo asia kuuluu ainoastaan ja vain veljesi perheelle.
Toisaalta äitinne kysyi itse asiasta, joten hän selvinnee lopulta myös kieltävästä vastauksesta.

Lisään muuten, että äitimme on tuollainen että hän saatta kysyä muodonvuoksi tuollaista asiaa vaikka on jo kysyessä päättänyt että täytyyhän sen sopia. Ja sitten suuttuu ja vetää jotain johtopäätöksiä siitä, että hänen perhettään ei hyväksytä jne.

Yhteistyössä