N
Nöttönen harmaana
Vieras
käytin 2v tyttöä ja 4kk poikaa lääkärillä kuumeen ja ruokahaluttomuuden takia. ensin tutki pojan, ja kun katsoi korvat niin sanoi että "on niin paljon vaikkua ettei näe tärykalvoja, kirjoitan varmuuden vuoksi antibiootin."!!! sitten vaadin että korvat huuhdellaan, näin on lääkärit aina tehneet(mulla 2 korvakierrelasta). lääkäri suostui pitkin hampain huuhteluun, ja kun vauva huusi koko huuhtelun ajan, niin lekuri totesi sitten vihaisena että "ei tästä nyt voi sanoa onko punoitus itkusta johtuvaa vai tulehduksesta." pätevä lääkäri sen kyllä näkee!
sitten tytön vuoro. hänellä on putket, ja marraskuussa oli tulehdus joka meni niin pahaksi(kardiokiitti tms) että sairaalassa oli viikon ja sai suoneen antibiootit, leikkaukseen meinasi joutua. siellä korvaspesialisti sanoi että jos jatkossa tulee tulehdus niin mun täytyy vaatia korvien imurointia jos lääkäri itse ei sitä tee. no, tytöllä oli tulehdus, ja kysyin imurointia ja ilmaisin huoleni uudesta sairaalareissusta ja leikkauksen pelosta. lääkäri vain totesi "ei näitä imuroida tarvi, tulet sitten uudestaan jos ei kuume laske ja alkaa korvat selvästi höröttää".
voisiko tästä jo tehdä valituksen? minne? ylilääkärille vai johonkin muualle?
sitten tytön vuoro. hänellä on putket, ja marraskuussa oli tulehdus joka meni niin pahaksi(kardiokiitti tms) että sairaalassa oli viikon ja sai suoneen antibiootit, leikkaukseen meinasi joutua. siellä korvaspesialisti sanoi että jos jatkossa tulee tulehdus niin mun täytyy vaatia korvien imurointia jos lääkäri itse ei sitä tee. no, tytöllä oli tulehdus, ja kysyin imurointia ja ilmaisin huoleni uudesta sairaalareissusta ja leikkauksen pelosta. lääkäri vain totesi "ei näitä imuroida tarvi, tulet sitten uudestaan jos ei kuume laske ja alkaa korvat selvästi höröttää".
voisiko tästä jo tehdä valituksen? minne? ylilääkärille vai johonkin muualle?