Mitäs pidätte. Huusin itselleni talveksi hääpuvun!menemme Maistraatissa vihille.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kUKASKUMMAKAARDEMUMMA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kUKASKUMMAKAARDEMUMMA

Vieras
http://riemun.huuto.net/auctionimages/0/2a/bb302b055c2a45dadb83660978b20-orig.jpg

Must tää on ihana... en halunnu valkosta, koska emme mee kirkossa naimisiin.

MIELIPITEITÄ!

mä olen ihastellut noita pukuja kans huutikses =) ei vaan ole mitään paikkaa missä tuollaista käyttää,päällekkään ei kyl menis nyt kun raskaana :D mut on hieno,ja aika edullisia mun mielestä mitä niit hintoi on kattellu =)

en oo maksanu vielä mitään, mutta olisko mun huutohinta ollu 78e.
eli aika edullinen uudeksi puvuksi. kyseinen henkilö myy varmaan viittäkymmentä samantyylistä, lyhyttä pitkää hametta ja aivan upeita kaikki.

:)

Joo, just noita. siis aivan ihania ja upeita pukuja... kun ajattelee kuinka paljon valkoiset ns perinteiset maksaa.. ihan helvetisti. Haluan jotain erilaista.. ku kengät viel löytäis! ;)

Hän siis ilmeisesti omasta liikkeestään myy pukuja.. kaikkiin kuuluu se alv 22prossaa... aivan ihania pukuja.. otin reilusti isomman koon, mitä ite olen, joten sitä saa sit fiksailtuu jos tarttee!

hääpuvun ei tartte olla aina valkoinen... täytyy jotenki erottuu massasta, edes puvulla! heh! :)

Toi ON kyllä todella kaunis puku. Tykkäisin ehkä vieläkin enemmän jos tuossa tissien alla ei olis noita kirjailuja vai mitä lie. Mutta tosi tosi kaunis ja upea puku. Voi hitsi ettei itsellä ole mitään missä tuollaista vois käyttää...pressan kutsua odotellessa :D :D .

c014.gif

Yhteistyössä