Mitäs sanotte, kaksosia odotellen :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuplamami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuplamami

Vieras
Meille siis tulossa kaksoset ihan loppusuoralla ja nimivaihtoehtoja on mietitty :) Ei tiedetä, että kumpiako sieltä tulee, joten siksi on mietitty kaksi tytön nimeä ja kaksi pojan nimeä.
Nämä olisi loppusuoralla:

Ilkka Juhani
Jaakko Johannes

Liina Anneli
Seela Elina

Mitäs olette mieltä moisista? Pojille oli kyllä vaihtoehtona sellaisiakin kuin Nooa ja Nuutti ja tytöille Hertta ja Hilda, mutta ei toisaalta haluttaisi samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsille :)

juu, ne nooat, nuutit, hildat ja hertat minuakin viehätti eniten :D Mutta tuo Liina ja Seela tuntuu nyt tosi hyviltä, jos ovat siis tyttösiä :)

Meillä oli ajatuksena, että voisi olla kolmekin nimeä tyyliin...

Liina Riitta Anneli
Seela Hertta Elina

mutta en tiedä meneekö se vähän säätämiseksi sitten :/

Alkuperäinen kirjoittaja kammottavat:
En todellakaan antais omille lapsille tollasia nimiä...

:D Ajattele, jos minä kuolen ja tapaat mieheni, ja rakastuttekin :D :D Saat kaupanpäälle kammottavan nimiset kaksoset ;) No joo, anteeksi, ehkä oli asiatonta :)

Ilkka Juhani kuulosti hyvältä. Jaakko Johannes ei miellyttänyt yhtään, mutta nää toki makuasioita. Ilkka on musta aika ihana nimi.

Ja Seela! :heart: Hertasta en kyllä tykkää, mieluummin siis Seela Elina vain, tosin muutenkin pidän kolmea nimeä vähän turhana (ei sitä toistakaan usein pääse käyttämään).

Liinaa pitää vähän miettiä. Ehkä en ihan rakasta, ihan ok nimi kuitenkin. Laila on kyllä jo aika kauhee... (sori)

Tässä mun objektiivinen mielipide :)

Alkuperäinen kirjoittaja tuplamami:

:D Ajattele, jos minä kuolen ja tapaat mieheni, ja rakastuttekin :D :D Saat kaupanpäälle kammottavan nimiset kaksoset ;) No joo, anteeksi, ehkä oli asiatonta :)

Et sä mihinkään kuole, enkä mä sun miestä halua... ;) pusi pusi niin mäkin sua... :)

Et sä mihinkään kuole, enkä mä sun miestä halua... ;) pusi pusi niin mäkin sua... :)

:D :)

Alkuperäinen kirjoittaja miemie:
Onkos teillä jo ennestään lapsia? Saiskos niitten nimistä jotain vinkkiä?

Juu on, mutta en niitä tähän nyt laita :) Löytyy ihan perussettiä ja sitten vähän erilaisempaa, siis ei kuitenkaan Hugoa tai Lindaa :)

Meille siis tulossa kaksoset ihan loppusuoralla ja nimivaihtoehtoja on mietitty :) Ei tiedetä, että kumpiako sieltä tulee, joten siksi on mietitty kaksi tytön nimeä ja kaksi pojan nimeä.

Ilkka Juhani
Jaakko Johannes

Liina Anneli
Seela Elina

Mitäs olette mieltä moisista? Pojille oli kyllä vaihtoehtona sellaisiakin kuin Nooa ja Nuutti ja tytöille Hertta ja Hilda, mutta ei toisaalta haluttaisi samalla kirjaimella alkavia nimiä lapsille :)
LIINA JA JAAKKO, en tykkää yhtään Seelasta tai Ilkasta. Vois olla Liina Elina ja Jaakko Juhanikin.

Alkuperäinen kirjoittaja bea:

Ilkka Juhani
Jaakko Johannes

Liina Anneli
Seela Elina

LIINA JA JAAKKO, en tykkää yhtään Seelasta tai Ilkasta. Vois olla Liina Elina ja Jaakko Juhanikin.
Lisäys, Nooa on ihana nimi, eikä Nuutissa, Hertassa ja Hildassakaan mitään vikaa ole. Valitkaa niistä :).

Uusimmat

Yhteistyössä