Mitäs sanotte tästä? (miehen sanomaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap

Vieras
Mies on aina todella tarkka siivouksen kanssa ja kaikki paikat pitää olla just eikä melkein. Aina se löytää jotain huomautettavaa, mä oon siivouksen kanssa taas suurpiirteisempi. Siivoan mielestäni hyvin mutta kyllä jonnekin nurkkaan saattaa pieni pölypallero jäädä joskus tms.

Tänään taas siivottiin ja olin siirtänyt tavaroita, imuroinut alta ja laittanut tavarat uudelleen paikalleen. Mies tuli mopin kanssa perässä ja skitsahti, koska siirsin ajatuksissani tavarat takaisin koska hän joutuu tehdä monin kertaisen työn, kun joutuu samat tavarat siirtämään pois paikoiltaan uudelleen sen sijaan, että hän voisi suoraa imuroida ja siirtää sitten oikealle paikalleen. Mies sanoi, että en taida ymmärtää miten tärkeetä tuo on hänelle ja jos tahdon olla vielä 10vuoden päästä hänen kanssaan niin mun pitäis lakata tekemästä asioista hänelle vaikeempia. Toisin sanoen pitäis oppia tekemään asiat niin niinkuin hän tahtoo. Ja korosti sitä, että mun täytyy ymmärtää että nää asiat on hälle tärkeitä. No varmasti on tärkeitä mutta jotenkin en ymmärrä miten joku voi välittää tommosista niin paljon, että se ois jopa syy erota :o Johan naapuritkin naurais ku kysyttäis miksi erottiin ja sanoisin, että siivosin väärällä tavalla :D Voihan olla että sanoi tuon kiihdyksissään eikä oikeasti sen takia eroa ottais mutta.. :D

Muutenki aina siivous on sellaista, että mies katsoo joka paikan ja ei unohda huomauttaa jos joku kohta on vähän huonommin siivottu eikä kelpaa hänelle :D Ärsyttävää. Miten saan sen ottamaan tän rennommin vai onko vika mussa?

Meillä ei mies siivoa tai auta siivouksessa käytännössä koskaan. Mut jos siivoisi/auttaisi voisin kuvitella skitsoavani juuri noin. Olen pinttynyt omaan (parhaaseen) ja mitään ei voi tehdä tosin koska sillon ei tule siistiä.

Minä jättäisin ihan suosiolla siivouksen miehen hommaksi! Mä inhoan muutenki siivousta ja jos tuo mies alkais vielä siivouksen jäljestä huomauttaan niin sais siivota ite ja yksin..

Mä lupasin mun miehelle, että yritän opetella siivoamaan kun mentiin naimisiin. Ei oo tullut vielä opittua, eli mies siivoaa meillä ja vähän myös nalkuttaa aiheesta. Mutta jos tommosesta saa ihan vakavia riitoja aikaiseksi, niin jossain on vähän vikaa. En nyt lähde arvioimaan, että missä se vika on, mutta sanonpahan vaan että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin siivoaminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poipoipoi:
Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:
Mä heittäisin tuommoisen ukon pellolle. Ennen kuin tulisin hulluksi. :o

Yleensähän se on toisinpäin, että nainen on tuollainen :D

Niinpä, yleensä valitellaan miehistä jotka eivät siivoa ollenkaan.

Niin yleensä. Mun mies siivoaa siinä missä minäkin. Ei ole valittamista.

Mä lupasin mun miehelle, että yritän opetella siivoamaan kun mentiin naimisiin. Ei oo tullut vielä opittua, eli mies siivoaa meillä ja vähän myös nalkuttaa aiheesta. Mutta jos tommosesta saa ihan vakavia riitoja aikaiseksi, niin jossain on vähän vikaa. En nyt lähde arvioimaan, että missä se vika on, mutta sanonpahan vaan että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin siivoaminen.

Todellakin, mä en jaksais päivääni pilata sillä, että jonnekin tasolle nyt jäi vähän pölyä tai että joudun siirtämään laatikkoa kaksi kertaa :D Ei meillä nyt mitään myrskyisää riitaa aiheesta ollut, ehkä siksi että se koko siivous operaatio oli yhtä naputusta :D

Alkuperäinen kirjoittaja 13v. yhdessä:
mulla samanlainen mies ja siksi ei siivotakkaan nykyään enää yhdessä tai sitten minä tulen perässä, jos näin toimitaan.

Pitäis vissiin sopia, että mä oon aina se joka pesee lattiat. Mä vaan inhoon sitä :D Mut ei täs muutakaan kai voi ku en usko että tuo jässikkä suostuu yksinkään siivoomaan ku oon päivät kotona lapsen kanssa äitiyslomalla.

Musta tuossa miehellä ihan kohtuullinen vaatimus. Totta kai se vituttaa, jos tykkää siististä ja toinen tekee vähän sinne päin. Mikä siinä on niin vaativaa käyttää se vartti enemmän ja tehdä toi kunnolla? Kun ei siihen sen kauempaa juuri mene..

Olen tottunut itse siivoamaan meillä melkein aina, kun olen ollut lasten kanssa kotona. Ja voin kertoa, että kyllä se ärsyttää kun mun siivouksellä kämppä on perussiistinä 2-3pv, ja kun mies imuroi niin muutaman tunnin päästä jo pölypallot pyörii. Fiksumpaa ja helpompaa kun tekee kunnolla.

Tai sitten sanot miehelle, että siivoaa kerran viikossa kunnolla, loput hoidat sä ja niistä ei nalkuteta. Kannattaa joku sopimus tehdä ettei tuosta ongelmasta pääse ihan avionrikkojaa tulemaan. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Musta tuossa miehellä ihan kohtuullinen vaatimus. Totta kai se vituttaa, jos tykkää siististä ja toinen tekee vähän sinne päin. Mikä siinä on niin vaativaa käyttää se vartti enemmän ja tehdä toi kunnolla? Kun ei siihen sen kauempaa juuri mene..

Olen tottunut itse siivoamaan meillä melkein aina, kun olen ollut lasten kanssa kotona. Ja voin kertoa, että kyllä se ärsyttää kun mun siivouksellä kämppä on perussiistinä 2-3pv, ja kun mies imuroi niin muutaman tunnin päästä jo pölypallot pyörii. Fiksumpaa ja helpompaa kun tekee kunnolla.

Tai sitten sanot miehelle, että siivoaa kerran viikossa kunnolla, loput hoidat sä ja niistä ei nalkuteta. Kannattaa joku sopimus tehdä ettei tuosta ongelmasta pääse ihan avionrikkojaa tulemaan. ;)

Useimmiten syynä on aikapula mutta myönnän, että joskus voi pölyä johonkin jäädäkin ilman syitä. Yleensä tilanne on se, että mä luulen siivonneeni tosi hyvin mutta sitten kuitenkin mies siitä löytää jotain puutetta..

Yhteistyössä