Mitäs se tämä nyt sitte on (rv38)..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riikkaa-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Riikkaa-

Jäsen
03.05.2007
249
0
16
Minä täällä pönttönä taas kyselen :ashamed:

Eli viikkoja 38+ ja tässä nyt joitakin kertoja viimesen puolen sisään on tullu selkään aivan järkyttävä kipu jonka aikana ei pysty liikkumaan ei sitten mihinkään suuntaan.. Ja se kipu ikäänkuin "sykkii" tuolla alaselässä muutamien sekuntien ajan ja toistuu aina hetken päästä, sanotaanko noin 5-6 min välillä (en oo kovin tarkkaan kellotellut). Voiko noi olla jonkunlaisia supistuksia vai mitä ne on, kun kuitenkin kipuilu kestää vain sen muutaman sekunnin (tuntuu ikuisuudelta kylläkin :D ), ehkä kymmenen sek, eikä millään tavalla mahan puolelle kiristä tms. tuon kivun aikana?

Aika kammottavaa kun tuo kipu on niin kova, ja kun ei oo hajuakaan mistä vois johtua :/ Kellään muulla ollut samanlaista tai tietoa mistä vois johtua?

Tajuskohan kukaan tästä sepustuksesta mitään :whistle:

suppareilta kuulostaa....itse noin kuukausi sitten ihmettelin samaista kipua ja en tinnyt niitä suppareiksi ja yks kaks kunnon supistuksia kahen minuutin välein ja lähtö tuli sairaalaan 20min sairaalassa ja tytö ulkona:)
onnea tulevaan synnytykseen

No hui :o Kaipa ne sitten tosiaan suppareita on, aiemmin on tuntuneet tosiaan vaan mahan puolella enemmän ja esikoisenkaan aikana ei mitää tämmöstä ollu.. Tosin oon ootellu tässä jo jonkun aikaa että jotain "merkittävää" tapahtus, viime viikon keskiviikkona kun meni tuo limatulppakin jo niih :D Toivotaan et pian päästään tositoimiin!!

Alkuperäinen kirjoittaja tiedonjanoinen emo:
kovettuuko kivun aikana maha?

Mitä väliä?
Yhden lapsen olen ilman mahan kovettumisia synnyttänyt ja sama taitaa jatkua tässä toisessakin raskaudessa. Supistukset tuntuu ainoastaan särkynä 7 juilintana selässä, joskus mahan puolella mutta ei koskaan kovettumisia.

No ei tää tästä mihinkään mee varmaan ikinä, hirrrrveesti suppailee ja aina kun oon sitä mieltä että kohta sitä soitellaan mummia hätiin tuota esikoista kattomaan, niin supparit loppuu :kieh:
Mut eilisyön aikana vaavi on rumahtanu kyllä tosi alas, käveleminen on yhtä tuskaa. Jospa sitä kuitenkin tästä pikkuhiljaa sais supistukset lisää tehoa ja pääsis laitokselle päin lähtemään. Hope so.. B)

Yhteistyössä